Η μεγάλη είδηση για τη BMW είναι το λανσάρισμα του ισχυρότερου μοντέλου στην ιστορία της, αλλά το XM δεν αποτελεί τον μοναδικό πόλο έλξης στη φρεσκαρισμένη γκάμα των Βαυαρών. Η ναυαρχίδα της εταιρίας επίσης ανανεώθηκε, απέκτησε δυο νέα plug-in υβριδικά σύνολα, αλλά δεν ξεχνάει τους φίλους του ντίζελ. Τι καλό μάς έχει η Σειρά 7;
Σχεδιαστικά τίποτα καινούργιο, καθώς η τελευταία γενιά της 7άρας παρουσιάστηκε μόλις τον περασμένο Απρίλη. Κάτω από το ιδιαίτερο αμάξωμα, όμως, η βαυαρική λιμουζίνα φιλοξενεί σημαντικές αλλαγές – ή καλύτερα, προσθήκες. Η πρώτη έχει τη μορφή της 750e xDrive, που συνδυάζει τον 3.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο εν σειρά εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ, παράγοντας συνολικά 490 ίππους και 700 Nm ροπής. Ισχύς ικανή για 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., αλλά κυρίως ρεπρίζ 80-120 χλμ. σε μόλις 2,7 δλ.!
Η δεύτερη νέα 7άρα PHEV ονομάζεται M760e xDrive. Και εδώ έχουμε συνδυασμό 3.0λιτρου twinturbo straight six και ηλεκτροκινητήρα, όμως η ισχύς στην προκειμένη ανέρχεται στους 571 ίππους και τα 800 Nm ροπής, επιταχύνοντας το μεγάλο σεντάν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,3 δλ. Αμφότερα τα plug-in υβριδικά σύνολα έχουν μπαταρία 18,7 kWh, η οποία στη μεν 750e xDrive προσφέρει 78-87 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, στη δε M760e 77-85 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που του επιτρέπει να παρέχει δύναμη τόσο μόνος του όσο και επικουρικά του θερμικού μοτέρ. Η BMW αναφέρει πως κανονικά αυτό, θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με βαρύτερο και μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα.
Πέρα από τα plug-in hybrid συστήματα, οι Βαυαροί φρόντισαν και τον παλιό, καλό ντίζελ. Η 740d xDrive κινείται πλέον από μια αναθεωρημένη εκδοχή του 3.0λιτρου εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo, που αξιοποιεί νέο σύστημα common-rail πίεσης έως 2.500 bar και ηλεκτρομαγνητικά μπεκ, ικανά για έως 12 ψεκασμούς ανά πιστονιά. Τα έμβολα με τη σειρά τους είναι ενισχυμένα, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, ενσωματωμένο στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Στους τέσσερις τροχούς της πετρελαιοκίνητης 7άρας καταλήγουν 300 ίπποι και 670 Nm ροπής, δίνοντάς της τη δυνατότητα για 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. (όλες οι εκδόσεις περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα).