Νέα BMW iX3 εγκαινιάζει τη Neue Klasse εποχή

  • BMW-iX3-16-2048×1366
  • BMW-iX3-18-2048×1366
  • BMW-iX3-21-2048×1366
  • BMW-iX3-17-2048×1366
  • BMW-iX3-9-2048×1366
  • BMW-iX3-25-2048×1366
  • BMW-iX3-29
  • BMW-iX3-39
  • BMW-iX3-38
  • BMW-iX3-12-2048×1366
  • BMW-iX3-61-2048×1366
  • BMW-iX3-46-2048×1366
  • BMW-iX3-45-2048×1366
  • BMW-iX3-55-2048×1366
  • BMW-iX3-52-2048×1366
  • BMW-iX3-31-2048×1536
  • BMW-iX3-48-2048×1366
  • BMW-iX3-63-2048×1366
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-16-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-18-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-21-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-17-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-9-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-25-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-29.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-39.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-38.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-12-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-61-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-46-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-45-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-55-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-52-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-31-2048x1536-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-48-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/BMW-iX3-63-2048x1366-1.jpg

Η BMW εισήλθε στο κεφάλαιο Neue Klasse με την παγκόσμια πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς iX3. Ένα μοντέλο που θέτει τις βάσεις για το μέλλον της μάρκας με μια νέα σχεδιαστική γλώσσα, μια ειδικά κατασκευασμένη πλατφόρμα EV και τέσσερις υπολογιστές υψηλής ισχύος που οι Βαυαροί αποκαλούν «υπερεγκεφάλους».

Στο μπροστινό μέρος, η κάθετη μάσκα με τα φωτιζόμενα «νεφρά» και η διάταξη των διπλών προβολέων παίρνουν στοιχεία από κλασικές BMW, όπως η Σειρά 2002, τα οποία εδώ επαναλανσάρονται με μια μοντέρνα, φουτουριστική πινελιά. Συνδυάζονται με ανάγλυφες εισαγωγές και γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες στον προφυλακτήρα, οι οποίες αντικαθιστούν τα πλαστικά προστατευτικά που συνήθως συναντάται σε SUV και crossover. Το προφίλ χαρακτηρίζεται από ορθογώνια περιγράμματα και έντονες χαρακτηριστικές γραμμές που υπογραμμίζουν την αθλητική του στάση, παρέα με τη διαχρονική καμπύλη Hofmeister στο πλαίσιο των θυρών. Το iX3 παραμένει πιστό στο πρωτότυπο Vision Neue Klasse X από το 2024, ενσωματώνοντας τη νέα στιλιστική κατεύθυνση της μάρκας, φτάνοντας τα 4.782 χλστ. μήκους, τα 1.895 χλστ. σε πλάτος, τα 1.635 χλστ. σε ύψος και τα 2.897 χλστ. σε μεταξόνιο. Στο πίσω μέρος, τα οριζόντια διατεταγμένα πίσω φώτα χωρίζονται από ένα εσοχή που αντικατοπτρίζει το σχήμα της αεροτομής οροφής. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις έχουν μειώσει τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,24, μια αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με το 0,29 του προηγούμενου iX3.

Το κεντρικό σημείο του εσωτερικού είναι το νέο Panoramic iDrive της BMW, μια οθόνη που εκτείνεται από άκρη σε άκρη ενσωματωμένη κατά μήκος της βάσης του παρμπρίζ. Λειτουργεί σε συνδυασμό με μια κεντρική οθόνη 17,9 ιντσών και μια προαιρετική τρισδιάστατη οθόνη head-up, στα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ηχοσύστημα Harman Kardon 13 ηχείων, πανοραμική ηλιοροφή και αυτόματο κλιματισμό τριών ζωνών. Παράλληλα εισάγονται νέοι ήχοι οδήγησης και ηχητικά εφέ από το σύστημα BMW HypersonX. Οι Γερμανοί υπογραμμίζουν την ευρύχωρη διάταξη πέντε θέσεων του iX3, μαζί με 861 λίτρα για το πορτμπαγκάζ (1.841 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα) και 57 λίτρα στο frunk.

Το Neue Klasse iX3 είναι εξοπλισμένο με τέσσερις υπολογιστές υψηλής απόδοσης που ονομάζονται «υπερεγκέφαλοι» και αποτελούν μέρος του «ψηφιακού νευρικού συστήματος». Το νέο iX3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία τελικά θα αποτελέσει τη βάση για όλες τις ηλεκτρικές BMW. Αυτή η αρχιτεκτονική 800 Volt εισάγει το σύστημα eDrive έκτης γενιάς, συνδυάζοντας πρόσφατα ανεπτυγμένους ηλεκτροκινητήρες με κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών υψηλής πυκνότητας. Η BMW iX3 50 xDrive τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα, οι οποίοι παράγουν συνολική ισχύ 469 hp και ροπή 645 Nm. Επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 210 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης της iX3 50 xDrive διαθέτει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 108,7 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 800 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Sport, Efficient, Silent και Personal. Χάρη στην ταχεία φόρτιση DC 400 kW, το iX3 μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 372 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά ή να επαναφορτιστεί από 10% έως 80% σε 21 λεπτά.

Get it on Google Play Download on the App Store