Η Aston Martin γιορτάζει τα 110α γενέθλιά της με την DB12. Την ισχυρότερη, πιο καλοστημένη και εξελιγμένη εκδοχή της DB11, η οποία χάρις στα 680 άλογα του διτούρμπινου V8 από τη Mercedes-AMG, γίνεται το πρώτο super tourer του κόσμου.
H DB12 είναι κατά βάση ίδια με την DB11, όπως φαίνεται και εμφανισιακά. Η μάσκα είναι μεγαλύτερη, ο εμπρός προφυλακτήρας λίγο διαφορετικός, το σήμα ανασχεδιασμένο και τα φωτιστικά σώματα LED (όλα, όχι μόνο τα ημέρας), αλλά από το ύψος της πρώτης κολώνας και πίσω οι διαφορές είναι αμελητέες. Οι χρυσαφί ζάντες των 21 ιντσών (20 στην DB11) κάνουν όλη τη διαφορά, μειώνοντας παράλληλα τη μη αναρτώμενη μάζα κατά 8 κιλά. Τα Michelin Pilot 5s που τις περιβάλλουν είναι ειδικά εξελιγμένα για την DB12 και έχουν ηχοαπορροφητικό αφρό, μειώνοντας το θόρυβο κύλισης στην καμπίνα έως 20%.
Μια καμπίνα που, εν αντιθέσει με το εξωτερικό, είναι ριζικά αλλαγμένη σε σχέση με την DB11. Πίσω από το νέο τιμόνι συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ στην έντονα κεκλιμένη κεντρική κονσόλα συναντάμε οθόνη αφής 10,25 ιντσών, για ένα σύστημα πολυμέσων που παρέχει όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay Auto και Android Auto) συν WiFi με ταχύτητα 4G. Οι λεπτοί οριζόντιοι αεραγωγοί εντείνουν την αίσθηση του πλάτος και της ομοιογένειας, την ώρα που τα πολυάριθμα κουμπιά στην κονσόλα είναι ένα πολύ ευχάριστο διάλειμμα από τις τεράστιες οθόνες. Η στάνταρ επιλογή για το ηχοσύστημα αφορά ένα σύνολο 11 ηχείων, αλλά προαιρετικά διατίθεται ένα της Bowers & Wilkins με 15 ηχεία.
Κάτω από το καπό, αναλαμβάνει ο εγνωσμένης αξίας 4.0 V8 twinturbo της Mercedes-AMG. Η ισχύς του φτάνει εδώ τους 680 ίππους και τα 800 Nm, σηματοδοτώντας αύξηση 135 ίππων και 125 Nm σε σχέση με την DB11 (535 άλογα/675 Nm). Την ίδια ώρα, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 των Γερμανών είναι 41 άλογα και 100 Nm ισχυρότερος από τον απερχόμενο 5.2 V12 twinturbo της Aston (639 ίπποι/700 Nm). Οι πίσω τροχοί παραλαμβάνουν την ισχύ μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου μπλοκέ, επιτρέποντας στην DB12 να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,6 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 325 χλμ./ώρα.
Πλαίσιο, ανάρτηση και φρένα είναι αναβαθμισμένα, με το σασί να παρουσιάζεται 7% πιο άκαμπτο χάρις σε ενισχύσεις στα υποπλαίσια και το χώρο του μηχανοστασίου, ενώ η ανάρτηση συνοδεύεται από παχύτερες αντιστρεπτικές και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στα φρένα τώρα, οι προαιρετικές κεραμικές δισκόπλακες μειώνουν το συνολικό βάρος κατά 27 κιλά, παρουσιάζοντας παράλληλα μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά σε χρήση πίστας.