H Mercedes εμπλουτίζει την -ούτως ή άλλως αποκλειστικά- υβριδική γκάμα της GLC, με την PHEV εκδοχή των 317 ίππων. Η GLC350e 4Matic συνδυάζει υψηλή ισχύ με σχεδόν μηδενικές εκπομπές ρύπων, αφήνοντας μεγάλο μέρος των μετακινήσεων στο ηλεκτρικό ρεύμα.
Εμφανισιακά δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, πέρα από το έξτρα πορτάκι για τη φόρτιση και τα σήματα. Η 2η γενιά GLC εξάλλου ακολούθησαν την οδό της προσεκτικής εξέλιξης, κρατώντας απαράλλαχτες τις βασικές γραμμές και προσθέτοντας δυναμικά στοιχεία σε συγκεκριμένα σημεία. Η μάσκα είναι πιο φαρδιά, τα εμπρός φωτιστικά σώματα πιο αιχμηρά και η διαμόρφωση της εισαγωγής στον προφυλακτήρα πιο δυναμική, την ώρα που πίσω μόνο τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φανάρια διαχωρίζουν το νέο από το απερχόμενο μοντέλο.
Το μήκος των 4.716 χλστ. και το φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο ευεργετούν το χώρο αποσκευών, ο οποίος κερδίζει πάνω από 70 λίτρα και φτάνει συνολικά στα 620. Ακόμα μεγαλύτερη η αναβάθμιση στο διάκοσμο και την τεχνολογία της καμπίνας, που ανεβαίνει επίπεδα χάρις στην κεκλιμένη οθόνη αφής των 11,9 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Η γκρι φάσα «αγκαλιάζει» την οθόνη του infotainment και το ταμπλό γενικότερα, όπου συναντάμε επίσης δερμάτινες επενδύσεις και κορυφαίας ποιότητας πλαστικά. Δέρματα και suede βρίσκουμε επίσης στα καθίσματα και τις πόρτες, με τις πλουσιότερες εκδόσεις να συνδυάζονται με πανοραμική ηλιοροφή.
Κάτω από το αμάξωμα φροντίζει ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο και ένας ηλεκτροκινητήρας, σε μια συνδυαστική απόδοση 317 ίππων και 550 Nm. Από αυτά, τα 136 άλογα και 440 Nm -το 80% της συνολικής ροπής, δηλαδή- είναι διαθέσιμα από το μηδέν, χάρη στη δύναμη του ηλεκτρικού μοτέρ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,6 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 217 χλμ./ώρα, με το ρεύμα να μπορεί να κινήσει κατά μόνας το γερμανικό SUV μέχρι τα 140 χλμ./ώρα και έως 130 χιλιόμετρα απόστασης. H συνολική αυτονομία που μπορεί να προσφέρει η μπαταρία των 24,8 kWh δεν αναφέρεται, ούτε οι εκπομπές CO2. H μέση κατανάλωση, όμως, τοποθετείται στα μόλις 3,4 λίτρα/100 χλμ.