Μοναδική Ferrari KC23 – «Τρανσφόρμερ» για πίστα

Μια μοναδική κατασκευή εξέλιξε το τμήμα ειδικών project της Ferrari, με βάση την αγωνιστική 488 GT3 Evo. Η KC23 βαδίζει στα χνάρια των SP (Special Projects) 51 και SP48 Unica, αλλά δεν είναι μόνο εμφάνιση. Η KC23 μπορεί να γράψει εξαιρετικούς χρόνους στην πίστα, διαθέτοντας μέχρι κινούμενα και αφαιρούμενα πάνελ στο αμάξωμα!

Ο προσανατολισμός της KC23 φαίνεται με την πρώτη ματιά. Ολόκληρο το ανθρακονημάτινο αμάξωμα έχει σχεδιαστεί με βάση τις επιταγές της αεροδυναμικής, έχοντας ένα εμπρός μέρος όπου δεσπόζουν οι αεραγωγοί και οι μορφοποιητές αέρα, ένα προφίλ που θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος κι ένα πίσω μέρος όπου κυριαρχούν οι τεραστίων διαστάσεων διαχύτης και αεροτομή. Τα λεπτά LED φανάρια εμπρός-πίσω ταιριάζουν ιδανικά με το σχεδιαστικό μοτίβο, αφήνοντας το μάτι να τρέφεται από τις γραμμές και τις αεροδυναμικές πτυχές του κορμιού της νέας Ferrari.

Οι αεραγωγοί στο πλάι, στο ύψος των πίσω φτερών, είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι και πτυσσόμενοι. Όποτε ο κινητήρας χρειάζεται περισσότερη ψύξη, ανοίγουν και εκτείνονται προς τα έξω. Όταν χρειάζεται χαμηλότερη μετωπική επιφάνεια (στις υψηλές ταχύτητες, για παράδειγμα) ή το αυτοκίνητο δεν κινείται, επιστρέφουν στη θέση τους. Δεκτική στις αλλαγές είναι και η αεροτομή, καθώς εκτός από πλήρως ρυθμιζόμενη είναι και αφαιρούμενη, για να βελτιώνει την εμφάνιση της KC23 όταν δεν χρησιμοποιείται! Ίδια κατεύθυνση μεταξύ πίστας και «πασαρέλας» ακολουθείται στις ζάντες: όποτε είναι να γράψει χρόνους, η KC23 φοράει 18άρηδες τροχούς και σλικ ελαστικά. Όταν κάθεται στο γκαράζ ή συλλέγει βλέμματα σε κάποια έκθεση, φοράει πατούμενα 21 ιντσών εμπρός και 22 πίσω.

Καμία σχέση το εσωτερικό, όπου η αγωνιστική αύρα κυριαρχεί ξεκάθαρα. Rollcage, τιμόνι, καθίσματα, ταμπλό, κεντρική κονσόλα και πίνακας οργάνων, όλα, έχουν μεταφερθεί πρακτικά αυτούσια από την εξαιρετικά επιτυχημένη αγωνιστικά 488 GT3 Evo. H alcantara στα καθίσματα και η κάμερα οπισθοπορείας δίνουν κάποιες πινελιές πολυτέλειας και πολιτικού αυτοκινήτου, αλλά η KC23 είναι μια απολύτως track focused κατασκευή. Εξ ου και το γεγονός ότι δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο.

Λογικά, σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 3.9 V8 twinturbo. Οι Ιταλοί δεν τα ανακοινώνουν, αλλά κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για την αγωνιστική εκδοχή που βρίσκουμε στην 488 GT3, ενδεχομένως απαλλαγμένη από τους περιορισμούς των κανονισμών του πρωταθλήματος WEC. Στην πρωταθλήτρια 488 αποδίδει 600 ίππους και 780 Nm, όμως δεν αποκλείεται στην KC23 να ξεπερνά τα 700 άλογα. Ούτε βάρος αναφέρει το Μαρανέλο, οπότε χρησιμοποιούμε για μπούσουλα τα 1.280 κιλά της GT3.

Η KC23 δημιουργήθηκε για «έναν από τους μεγαλύτερους συλλέκτες Ferrari», όπως αναφέρουν οι Ιταλοί, δίχως να ανακοινώνουν τιμή. Το λιγότερο που μπορούμε να υποθέσουμε όμως, είναι 1-1,5 εκατ. ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store