Πριν δυο μήνες η Mitsubishi έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα teaser, από το επερχόμενο νέο της SUV. Ενός μοντέλου ελαφρώς μεγαλύτερο από το νέο ASX, αλλά στην ίδια κατηγορία των B-SUVs. Σήμερα ήρθε η ώρα για τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά και εικόνα από το ταμπλό.
Το νέο crossover μας μεταφέρει σχεδιαστικά στο πρωτότυπο XFC του 2022. Το εμπρός μέρος φαίνεται πως θα μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο στην παραγωγή, οπότε κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να περιμένουμε και για το πίσω. Γενικότερα, το προς το παρόν αβάπτιστο νέο crossover θα τοποθετηθεί στο νευραλγικό εμπορικά Β-Segment, με διαστάσεις ελαφρώς μεγαλύτερες του δικού μας ASX (μήκος 4.227 χλστ., μεταξόνιο 2.639 χλστ). Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής στην κορυφή του ταμπλό και ψηφιακό πίνακα οργάνων δίπλα της, αλλά όχι ακριβώς σε ενιαία διάταξη. Όπως βλέπουμε το καντράν δεν είναι flat screen, σαν την οθόνη του infotainment, αλλά κανονικά «χωστό» πίσω από το τιμόνι.
Τα ηχεία φέρουν σήματα και λογότυπα της Yamaha, καθώς η φίρμα από τη Τσιγιόντα συνεργάζεται με εκείνη από το Χαμαμάτσου για τη δημιουργία μιας μοναδικής ηχητικής εμπειρίας στην καμπίνα, μέσω του ειδικά εξελιγμένου ηχοσυστήματος της πρώτης. Οι δυο εταιρίες μάλιστα δεν θα περιοριστούν σε αυτό το project, μιας και τα «τρία διαπασών» θα αναλάβουν τους ήχους και των ηλεκτρικών Mitsubishi στο μέλλον, όπως και εκείνων με plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Πάμε τώρα στο τεχνικό κομμάτι, που δίνει έμφαση στην εκτός δρόμου οδήγηση.
Οι Ιάπωνες ανακοινώνουν πως το νέο τους crossover όχι μόνο θα 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Wet, Gravel, Mud), αλλά θα εφοδιάζεται κιόλας με Active Yaw Control στον εμπρός άξονα! Το AYC το θυμόμαστε όλοι από τα Evo, όπου λειτουργούσε σαν ενεργό διαφορικό μεταξύ των πίσω τροχών. Εδώ θα είναι σε απλουστευμένη μορφή και ενδεχομένως σε δικίνητη έκδοση, βελτιστοποιώντας την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών. Λογικά θα υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση πάντως, καθότι η απόσταση από το έδαφος αναφέρεται στα 222 χλστ.
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στις 10 Αυγούστου, απευθυνόμενο αρχικά στις αγορές της Ασίας και Ωκεανίας.