Μετά την παρουσίαση του νέου ASX που χρησιμοποιεί ως βάση στο ακέραιο το Renault Captur και διαφέρει στα σήματα, η Mitsubishi ακολουθεί την ίδια συνταγή και με το νέο Colt. Να υπενθυμίσουμε ότι το προγενέστερο Colt που παρουσιάστηκε το 2002 και σταμάτησε να παράγεται το 2013, πάταγε στην ίδια πλατφόρμα με το smart forfour. Ωστόσο σχεδιαστικά ήταν τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.
Το νέο μικρό με τα τρία «διαμάντια» βασίζεται στο προσφάτως ανανεωμένο Clio, με τις αλλαγές να εντοπίζονται στο εμπρός τμήμα. Σε αυτό το σημείο διαφοροποιείται με το δίδυμο Γάλλο αδελφό του στη μάσκα και στον αεραγωγό του προφυλακτήρα. Από εκεί και πέρα μέχρι το πίσω άκρο είναι ίδιο, εξαιρουμένου του λογότυπου «MITSUBISHI» στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Επίσης, στη θέση του σήματος της Renault έχει τοποθετηθεί μια κάμερα οπισθοπορείας. Οι ομοιότητες του νέου Colt με το ανανεωμένο Clio συνεχίζονται και στο εσωτερικό, όπου αλλάζει το σήμα στο τιμόνι.
Το νέο Mitsubishi Colt θα προσφέρεται με κινητήρες αμιγώς βενζίνης, αλλά και υβριδικό. Στη βάση τοποθετείται ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.0 MPI των 66 ίππων και 95 Nm ροπής. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και επιτυγχάνει μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 130 γρ./χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 17,1 δλ.! Ακολουθεί το 3κύλινδρο turbo μοτέρ 1.0 MPI-T, απόδοσης 91 ίππων και 160 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 128 γρ./χλμ., ενώ επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,2 δλ. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το φουλ υβριδικό 1.6 Hybrid (HEV), με τη συνδυαστική ισχύ των 143 ίππων. Αποτελείται από το βενζινοκινητήρα, δύο ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία 1,2 kWh και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multimode. Η Mitsubishi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 104 γρ./χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ.
Στον εξοπλισμό του νέου Mitsubishi Colt θα περιλαμβάνονται όλα τα γνωστά και απαραίτητα στοιχεία ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και ανέσεων. Το λανσάρισμά του αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη το ερχόμενο φθινόπωρο.