Λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα του νέου Mitsubishi ASX (Active Sports X-over), η ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει το μικρό SUV μοντέλο της σημαντικά ανανεωμένο. Μια κίνηση που ήταν άλλωστε αναμενόμενη και την περιμέναμε από μέρα σε μέρα, λόγω της εμφάνισης του επίσης εκσυγχρονισμένου αδελφού Renault Captur. Το νέο ASX θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Renault στη Βαγιαδολίδ στην Ισπανία με έναρξη παραγωγής τον Μάιο του 2024.
Το νέο ASX είναι εμφανώς πιο μοντέρνο από πριν, αφού έχει επανασχεδιαστεί για να ενσωματώνει πλήρως την τη χαρακτηριστική υπογραφή «Dynamic Shield» της Mitsubishi, υιοθετώντας το οπτικό DNA της μάρκας και ενισχύοντας τα χαρακτηριστικά SUV του οχήματος. Πιο μοντέρνο είναι και το προφίλ του λόγω αλλαγών μπροστά, ενώ υπάρχουν και νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών. Το πίσω άκρο παρέμεινε απαράλλακτο. Ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού προστίθενται διάφορα διακοσμητικά σε μαύρη επένδυση ή σε χρώμιο, όπως είναι στα πλαϊνά και στις ποδιές των προφυλακτήρων.
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Mitsubishi ASX αναβαθμίζεται από πλευράς τεχνολογίας ψυχαγωγίας και εφαρμογών για κινητά με ενσωματωμένη την Google. Με την εφαρμογή My Mitsubishi Motors, επιτρέπεται στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε διαγνωστικά σε πραγματικό χρόνο, απομακρυσμένες υπηρεσίες και λειτουργία εντοπισμού του οχήματος -μεταξύ άλλων. Οι οδηγοί έχουν πρόσβαση σε Google Maps και άλλες εφαρμογές στο Google Play, ενώ υπάρχει και η υποστήριξη hands-free, λέγοντας απλώς «Hey Google» ή πατώντας παρατεταμένα το κουμπί push to talk στο τιμόνι. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του νέου ASX επικεντρώνεται στη μεγάλη οθόνη 10,4 ιντσών. Άλλη μία αλλαγή αφορά τον ανασχεδιασμό της κεντρικής κονσόλας μαζί με το λεβιέ ταχυτήτων και τα χειριστήρια του κλιματισμού.
Στον τομέα των κινητήρων, οι επιλογές παραμένουν ως είχαν. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.000άρης 3κύλινδρος turbo MPI-T των 91 ίππων και 160 Nm ροπής, με κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 130 γρ./χλμ. Πιο πάνω τοποθετείται ο 1.3 DI-T mild hybrid (12V) βενζίνης, με ισχύ 140 ίππους και 260 Nm με το 6MT κιβώτιο ή 158 PS και 270 Nm με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη (7DCT). Η Mitsubishi ανακοινώνει κατανάλωση 5,7/5,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 130/132 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Άλλη μία επιλογή αφορά το full hybrid σύνολο με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, συνδυαστικής απόδοσης 143 ίππων. Η κατανάλωση είναι 4,6 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 104 γρ./χλμ.