Βλέπει κύκλους το εσωτερικό του νέου MINI Cooper

H MINI έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό του νέου Cooper EV, στο οποίο κυριαρχούν οι κύκλοι, οι φουτουριστικές γραμμές, o ambient φωτισμός και τα βιώσιμα υλικά.

Η καμπίνα του νέου MINI συνδυάζει άψογα σχεδιαστικά στοιχεία από την παράδοση του Cooper, με σύγχρονες τεχνολογίες. Το χαρακτηριστικό «φινιστρίνι» στο κέντρο του ταμπλο παραμένει, αλλά εδώ και αρκετά χρόνια φιλοξενεί την οθόνη του infotainment αντί για το ταχύμετρο. Στην προκειμένη παίρνει τη μεγαλύτερη και πιο προηγμένη της μορφή μέχρι σήμερα. Οι Άγγλοι δεν ανακοινώνουν ακόμα διαστάσεις, αλλά φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού και πρώτης ματιάς πως δεν έχει σχέση με τη σημερινή, ιδίως όσον αφορά την εκμετάλλευση της επιφάνειας. Στο νέο Cooper αξιοποιείται όλη η διάμετρος, χάρις στα ελάχιστα πλαίσια γύρω-γύρω, εν αντιθέσει με το τρέχον που πάει η περισσότερη χαμένη.

 

Το διάκτινο τιμόνι εμφανίζεται πολύ πιο σπορ και προς μεγάλη μας χαρά, διατηρεί το κλασικό σχήμα του κύκλου (ούτε flat bottom, ούτε τίποτα). Εντύπωση προκαλούν τα πολύ έντονα «αυτιά», που ασφαλίζουν τη στεφάνη στις παλάμες, αλλά και η παντελής έλλειψη οργάνων πίσω από το τιμόνι. Ταχύμετρο και στροφόμετρο απεικονίζονται από το head-up display, με το κομμάτι που κανονικά συναντάμε καντράν να διανθίζεται από τον ambient φωτισμό. Το ίδιο ισχύει για τη μεριά του συνοδηγού, ενώ τόσο σε ταμπλό όσο και καθίσματα τοποθετούνται ανακυκλώσιμα/ανακυκλωμένα υλικά. Αξίζει να σημειωθεί πως οι χαρακτηριστικοί αεροπορικοί διακόπτες κάτω από την οθόνη αφής μειώνονται σε έναν, έχοντας δίπλα του δυο περιστροφικά χειριστήρια.

To νέο Cooper EV (που μπορούμε να το λέμε απλά ως «νέο Cooper», καθώς δύσκολα να μην είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό) θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις μπαταριών και ισχύος. Το Cooper E θα φοράει συστοιχία 40,7 kWh και ηλεκτροκινητήρα 181 ίππων, ενώ το κορυφαίο Cooper SE θα αξιοποιεί μεγαλύτερη μπαταρία 54,2 kWh και δυνατότερο μοτέρ 215 ίππων. Αυτονομία δεν ανακοινώνεται επίσημα προς το παρόν, αλλά οι εκτιμήσεις τη θέλουν να κυμαίνεται μεταξύ 300 και 400 χλμ. (αναλόγως έκδοσης). Προς τα τέλη του έτους θα παρουσιαστεί επίσημα, οπότε θα έχουμε και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά.

Get it on Google Play Download on the App Store