Αυξάνονται και πληθύνονται τα αγροτικά από την Κίνα, με την MG να είναι η πιο πρόσφατη που μπαίνει στο «χορό της καρότσας». Το νέο MGU9 είναι ο καβαλιέρος, με έναν πολύ δυνατό ντίζελ κινητήρα να δίνει το ρυθμό κάτω από το καπό.
Το MGU9 χαρακτηρίζεται από την επιβλητική εμφάνιση και τις αντίστοιχες διαστάσεις, με το μήκος να φτάνει τα 5.500 χλστ., το πλάτος τα 2.265 χλστ., το ύψος τα 1.874 χλστ. και το μεταξόνιο τα 3.300 χλστ., καθιστώντας το 130 χλστ. μακρύτερο από το Ranger και με 30 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο. Τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και η μεγάλη μάσκα καθορίζουν τη σχεδίαση, ενώ στο εσωτερικό το ίδιο ισχύει για τις διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών και τις δερμάτινες επενδύσεις. Εικόνα πολυτελούς SUV δηλαδή, άσχετο που η ελκτική ικανότητα φτάνει τα 3.500 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας τα 770-870 κιλά.
Ένας 2.5άρης τετρακύλινδρος ντίζελ της SAIC αναλαμβάνει στο μηχανοστάσιο, με απόδοση 218 ίππων και 383.5 Nm ροπής. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF, τροφοδοτώντας είτε τον πίσω είτε και τους δύο άξονες, την ώρα που η πίσω ανάρτηση αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους. Παρόλα αυτά, το πλαίσιο είναι παραδοσιακό τύπου σκάλας, όπως και στο Maxus Terron9 όπου βασίζεται το MGU9. Η MG Αυστραλίας ωστόσο, αναφέρει πως το δικό της pick up έχει προσαρμοστεί και εξελιχθεί με βάση τις ανάγκες της εγχώριας αγοράς, κατόπιν των ανάλογων βελτιώσεων/δοκιμών.
Το νέο MGU9 είναι ήδη διαθέσιμο για προ-παραγγελία στη χώρα των καγκουρό, με αρχική τιμή 52.990 τοπικά δολάρια (29.645 ευρώ) για τη βασική έκδοση και 60.990 (34.121 ευρώ) για την κορυφαία Explore Pro.