Η Mercedes-AMG συνεχίζει τις ανανεώσει των μοντέλων της, καθώς μετά τις GT και GT 63 S E Performance ήρθε η ώρα για την πιο «προσγειωμένη» GLA 45 S, να δεχτεί τις περιποιήσεις του σχεδιαστικού τμήματος.
Δεδομένου ότι η GLA ανανεώθηκε στις αρχές του έτους, αντιλαμβανόμαστε ότι οι Γερμανοί δεν είχαν πολλή δουλειά να κάνουν. Ένας μικρός ανασχεδιασμός στα LED των φωτιστικών σωμάτων, στάνταρ 20άρες ζάντες στις τέσσερις άκρες (προαιρετικά 21), δυο ελαφρώς μεγαλύτερα ακροπτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα και ένα μικρό βάψιμο στις άκρες των φτερών, συνιστούν όλες κι όλες τις διαφορές. Η τελευταία, δε, είναι η πιο εμφανής. Στη θέση των άβαφων επεκτάσεων στους θόλους των τροχών, που παρέπεμπαν σε πλαϊνά προστατευτικά, συναντάμε πλέον το χρώμα του αμαξώματος. Αλλαγή που από τη μία αφαιρεί λίγους πόντους από τον crossover χαρακτήρα, από την άλλη όμως προσθέτει επιπλέον χαρακτήρα mega hatch και κάνει το παράστημα, να φαίνεται φαρδύτερο.
Στο εσωτερικό δεσπόζει η κλασική για Mercedes-AMG εικόνα, με δέρμα Nappa και alcantara ολούθε, κόκκινο ambient φωτισμό, τα κατάλληλα γραφικά στο σύστημα πολυμέσων MBUX και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τα δυο κουμπιά στις βάσεις των ακτινών του τιμονιού για προγράμματα λειτουργίας και αναρτήσεις. Προαιρετικά βάφονται και οι ζώνες ασφαλείας στο χρώμα των ραφών, με κόκκινο ή κίτρινο χρώμα να αναλαμβάνει το look.
Οι επιδόσεις ανήκουν στα καθήκοντα του 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο, του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και του συστήματος τετρακίνησης 4Matic+. Όλα συνεχίζουν ως είχαν, με την απόδοση να παραμένει στα 421 άλογα στις 6.750 σ.α.λ και τα 500 Nm στις 2.000-5.500 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 4,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 270 χλμ./ώρα.