Η Rolls-Royce συνεχίζει την παρουσίαση μοναδικών δημιουργιών, καθώς μετά την La Rose Noire έρχεται η Amethyst Droptail να διανθίσει τα όνειρά μας, με την ασύλληπτη προσοχή στη λεπτομέρεια και τα πρωτότυπα γνωρίσματά της.
Το χρώμα του αμαξώματος, πρώτο και καλύτερο. Το λουλούδι του αμάρυνθου (Globe Amaranth) ενέπνευσε την απαλή μωβ απόχρωση, που λειτουργεί ως βάση για το βαθύ μωβ του αμέθυστου, το οποίο περνιέται από πάνω. Το απαλό μωβ χαρακτηρίζεται από έναν ασημί τόνο στο υπόστρωμα, την ώρα που ο αμέθυστος συνδυάζει μπλε, κόκκινες και βιολετί νιφάδες για την ενίσχυση του γυαλιστερού φινιρίσματος. Οι 22άρες ζάντες με γυαλισμένο αλουμίνιο επίσης διαθέτουν μωβ πινελιές, στο εσωτερικό των ακτινών. Γυαλισμένο, αλλά και βουρτσισμένο, αλουμίνιο ντύνει επίσης τη μάσκα, η οποία φτιάχνεται στο χέρι και θέλει πάνω από 50 ώρες για να έρθει στο ομοιόμορφο αποτέλεσμα που βλέπουμε.
Βαμμένη στο χέρι (πάντα σε Globe Amaranth) είναι η εισαγωγή του προφυλακτήρα, η οποία συν τοις άλλοις αποτελεί προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης και αποτελείται από 202 διόδους γυαλισμένου αλουμινίου, εννοείται στο χέρι. Αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής της Amethyst Droptail, ωστόσο, δεν είναι άλλος από την ουρά της. Εκεί όπου, σύμφωνα με τη Rolls-Royce, συναντάμε το μοναδικό πάνελ από ξύλο που παράγει κάθετη δύναμη σε αυτοκίνητο παραγωγής. Οι ξύλινες επενδύσεις κυριαρχούν και στο εσωτερικό, το οποίο πέρασε από εξοντωτικές δοκιμές προκειμένου να διασφαλιστούν στάνταρ αντοχής σε ήλιο, βροχή και αλλαγές θερμοκρασίας, εφάμιλλες με τα πάνελ του αμαξώματος.
Ο εκκεντρικός πελάτης που παρήγγειλε την Amethyst Droptail, ζήτησε από τους Βρετανούς μια μοναδική δημιουργία που θα μπορούσε να οδηγεί με την οροφή κατεβασμένη σε οποιεσδήποτε συνθήκες. Οι αδιάβροχες δερμάτινες επενδύσεις εξυπηρετούν το ένα σκέλος. Το άλλο έγκειται στο ξύλο του ταμπλό και του πίσω μέρους. Πάνω από 150 δείγματα και 8.000 ώρες (!) δοκιμών εκτελέστηκαν, μέχρι τελικά να βρεθεί ο κατάλληλος συνδυασμός. Το κεντρικό τμήμα του ταμπλό προέρχεται από τη Vacheron Constantin και κατασκευάστηκε χειροποίητα στη Γενεύη, με το ρολόι να είναι αποσπώμενο και να συνδυάζει αμέθυστο με λευκόχρυσο για το οπτικό αποτέλεσμα. Μπελάς, αρκετά μικρότερος πάντως, ήταν και το ηλεκτροχρωματικό κρύσταλλο της οροφής, που αλλάζει απόχρωση αναλόγως του ήλιου. Πάνω από 60 διαφορετικά είδη γυαλιού δοκιμάστηκαν, μέχρι να βρεθεί το κατάλληλο.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον κλασικό twinturbo V12 των 6.75 λίτρων, με απόδοση 600 ίππους και 840 Nm ροπής. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά λογικά δεν θα απέχουν από τα 5,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα ηλεκτρονικά περιοριζόμενα 250 χλμ./ώρα της La Rose Noire. Ούτε η τιμή αναμένεται να απέχει, η οποία δεν ανακοινώνεται καν από τη Rolls-Royce. Σύμφωνα με πληροφορίες, όμως, κάθε μια από τις 4 ειδικά σχεδιασμένες και κατασκευασμένες Rolls στο στυλ των La Rose Noire και Amethyst, κοστίζει το ασύλληπτο ποσό των 30 εκατ. δολαρίων (23 εκατ. ευρώ)!