Στο εργοστάσιο της Αυστριακής Magna Steyr στο Graz ξεκινά η παραγωγή της εικονικής Mercedes G-Class, σε συνέχεια της προηγούμενης γενιάς που κατασκευάζεται στο αυστριακό εργοστάσιο από το 1979, εν μέρη με το χέρι.
Δείτε ακόμα: Κορυφαία ευρωπαϊκή έκθεση αυτοκινήτου μετράει απουσίες
Στα πλαίσια της εκκίνησης της παραγωγής ο Gunnar Güthenke δήλωσε «με την αλλαγή του μοντέλου, η νέα G-Class παρουσίασε τη μεγαλύτερη μεταμόρφωση στην ιστορία της εδώ και 39 χρόνια. Παράλληλα διατηρήσαμε τα γνωστά και δημοφιλή χαρακτηριστικά του εικονιζόμενου σχεδίου και τη βελτιώσαμε περαιτέρω. Ο ανώτερος αναπτυξιακός στόχος της νέας G-Class ήταν η βελτίωση των δυνατοτήτων εκτός δρόμου. Για την παραγωγή, συνεχίζουμε να εμπιστευόμαστε τον έμπειρο συνεργάτη παραγωγής μας εδώ και 39 χρόνια, τη Magna Steyr.»
Υπάρχουν ορισμένοι υπάλληλοι οι οποίοι συναρμολογούσαν την προηγούμενη γενιά από το 1979 και θα παράγουν το νέο μοντέλο. Από το 1979, περισσότερα από 300.000 οχήματα G-Class έχουν… εγκαταλείψει το εργοστάσιο. Οι πωλήσεις του αειθαλούς off-road έχουν αυξηθεί συνεχώς από το 2009. Από το 2012, η G-Class πετυχαίνει απανωτά ρεκόρ πωλήσεων και πέρυσι είχε το καλύτερο έτος πωλήσεών της, καθώς πούλησε 22.000 μονάδες με την πλειοψηφία να πηγαίνει στις Η.Π.Α. και στη Γερμανία.
Διαβάστε επίσης: H Alfa Romeo «σκοτώνει» την αυτόνομη οδήγηση (+video)
Η νέα Mercedes G-Class εξακολουθεί να είναι ψηλή, επιβλητική και να ξεχωρίζει. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο υπάρχουν σημαντικές αλλαγές που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι. Ειδικά στο εσωτερικό έχει γίνει μεγάλη ανανέωση με την μεγάλη οθόνη και τα ποιοτικά υλικά να εντυπωσιάζουν. Κάτω από το μακρύ καπό θα υπάρχει αρχικά ένας 4.0 λτ. V8 βενζινοκινητήρας 422 ίππων και 610 Nm ροπής, ο οποίος θα συνεργάζεται με 9άρι αυτόματο κιβώτιο (9G-TRONIC) και τετρακίνηση.