Μαζί με τις S-Class και G-Class, η SL συνθέτει την «Αγία Τριάδα» της Mercedes. Τα πιο ιστορικά ονόματα για την φίρμα της Στουτγκάρδης, που κυκλοφορούν εδώ και δεκαετίες. Για ένα σεβαστό διάστημα, το μέλλον της ήταν αμφίβολο. Τελικά, όμως, το «Αστέρι» όχι μόνο ανακοίνωσε την εξέλιξη της 7ης γενιάς, αλλά αυτή γίνεται και από «λευκή κόλλα»!
Αρχής γενομένης από το σασί, που έχει εξελιχθεί εκ του μηδενός και από τους μάστορες της AMG! Η νέα SL θα αναλάβει και τα καθήκοντα της GT Roadster, που καταργείται, οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό πως θα πρέπει να καλύψει πολλές διαφορετικές ανάγκες. Εκεί εστιάζει και η Mercedes, στην περιγραφή των δυσκολιών κατά την εξέλιξη του πλαισίου. Η νέα SL «παντρεύει» διάταξη 2+2 και πολλούς προσφερόμενους συνδυασμούς κινητήρων-μετάδοσης, απευθυνόμενη σε ένα ευρύτατο πεδίο αγοραστών. Από αυτούς που θέλουν ένα υπερπολυτελές κάμπριο για χαλαρές βόλτες, μέχρι τους απαιτητικούς που θα επισκεφτούν πίστα με τις εκδόσεις AMG.
Το πλαίσιο αποτελείται από κράματα χάλυβα, αλουμινίου, μαγνησίου και ανθρακονημάτων προς βελτιστοποίηση της ακαμψίας, με παράλληλη μείωση του βάρους. Συγκριτικά με το σασί της απερχόμενης R231, αυτό της R232 εμφανίζει 18% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, 50% αύξηση στην αντοχή φορτίων κατά τον εγκάρσιο άξονα και 40% σε αυτή κατά το διαμήκη. Όλα αυτά με ένα βάρος που ανέρχεται μόλις στα 270 κιλά! Σύμφωνα με τους Γερμανούς, πρώτη προτεραιότητα κατά τη διάρκεια της εξέλιξης υπήρξε η μείωση του κέντρου βάρους.
H πρεμιέρα της νέας SL αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο δεύτερο μισό του 2021, με τις πωλήσεις να ξεκινούν προς το τέλος του έτους.