Ένα ιστορικό κεφάλαιο για την E63 και τις Mercedes-AMG γενικότερα κλείνει με τη Final Edition, που αποχαιρετά τον V8 κινητήρα και ετοιμάζεται για την εξηλεκτρισμένη εποχή των τεσσάρων κυλίνδρων.
Η E63 S Final Edition ξεχωρίζει χάρις στην γκρι ματ βαφή, τις μαύρες πινελιές σε διάφορα κομμάτια (μάσκα, καθρέπτες, εισαγωγές προφυλακτήρα, εμπρός splitter, πλαϊνές ποδιές, spoiler) που μέσω του Carbon Package γίνονται ανθρακονημάτινα, τα φιμέ πίσω κρύσταλλα, τις βαμμένες μαύρες απολήξεις της εξάτμισης και τα αυτοκόλλητα χαμηλά τις πόρτες.
Στο εσωτερικό συναντάμε παντού δέρμα, suede και ανθρακονήματα, με τις κίτρινες ραφές στις επενδύσεις να χαρίζουν τον απαραίτητο μοναδικό τόνο στην καμπίνα της τελευταίας E63 με κινητήρα V8.
Περνώντας στα σημαδιακά του μηχανοστασίου, ο 4.0 V8 twinturbo δεσπόζει σε μια από τις τελευταίες του εμφανίσεις σε μοντέλο με τα σήματα της AMG γενικότερα, όχι μόνο για τα δεδομένα της E-Class. Η απόδοση δεν αλλάζει, παραμένοντας στα 612 άλογα στις 5.750-6.500 σ.α.λ. και τα 850 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ., ούτε ο τρόπος μετάδοσης. Το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο κατανέμουν την ισχύ στις τέσσερις άκρες, επιταχύνοντας το γερμανικό υπερ-σεντάν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ. και μέχρι την ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 300 χλμ./ώρα.
Η Mercedes-AMG θα κατασκευάσει 999 E63 S Final Edition, ετοιμάζοντας παράλληλα το έδαφος για την επόμενη και υβριδική γενιά με τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο M139l κάτω από το καπό, σε μια διάταξη ανάλογης της επερχόμενης νέας C63.