Ασυμβίβαστη η νέα Mercedes-AMG GT2 Pro 744 PS

H Mercedes-AMG παρουσιάζει την απόλυτη εκδοχή της GT Coupe, απελευθερωμένης από κάθε είδους περιορισμούς κανονισμών. Η νέα GT2 Pro είναι η ασυμβίβαστη εκδοχή της αγωνιστικής AMG GT, η οποία ωστόσο πρέπει να συμμορφώνεται με τις νόρμες της FIA για τα πρωταθλήματα αντοχής.

Η GT2 Pro, αντίθετα, δεν έχει τέτοιες έγνοιες. Εμφανισιακά και αεροδυναμικά μαγεύει το αεροδυναμικό πακέτο, αλλά κυρίως ο χρωματικός συνδυασμός. Όσοι παρακολουθούν Formula 1 κατευθείαν αναγνώρισαν την ομοιότητα με τη W14, η οποία επίσης ντύνεται στη μίξη ασημί (ανθρακί βασικά)-τιρκουάζ.  Αν δεν έχεις μπει στο νόημα από την εμφάνιση, το εσωτερικό δεν αφήνει την παραμικρή αμφιβολία. Αγωνιστικό και αποσπώμενο τιμόνι, πλήρες roll cage προδιαγραφών FIA, σύστημα πυρόσβεσης, ζώνες ασφαλείας 5 σημείων, αγωνιστικό μπάκετ από ανθρακονήματα για τον οδηγό και διακόπτες για τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών ξεκαθαρίζουν πως η Track Series δεν είναι για να κυκλοφορεί στο δρόμο.

Στα μηχανικά μέρη δεν θα μπορούσαμε, παρά να συναντάμε ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και αεροδυναμικά βοηθήματα. Τα σλικ ελαστικά αγκαλιάζουν ζάντες 18 ιντσών και δέχονται την αρωγή traction control, με 12 επίπεδα λειτουργίας. Οι δισκόπλακες είναι ατσάλινες και σχεδιασμένες με γνώμονα την εύκολη αντικατάσταση, καθότι η GT2 Pro είναι εξελιγμένη με μοναδικό γνώμονα τους αγώνες. Κάτι που ισχύει και για το ρεζερβουάρ των 120 λίτρων. Κάτω από το καπό είναι που συναντάμε τα μεγάλα νέα, συγκριτικά με την κλασική GT2.

Ο 4.0 V8 twinturbo κανονικά αποδίδει 700 άλογα και 800 Nm, έχοντας ένα περιοριστικό στόμιο στην εισαγωγή και το ανάλογο πρόγραμμα στην ECU να τον κρατάει σε αυτά τα επίπεδα. Στην GT2 Pro, όμως, πάνε περίπατο και τα δύο. Ως αποτέλεσμα η απόδοση αυξάνεται στους 744 ίππους και τα 850 Nm, οπότε δεδομένα η Pro θα είναι ταχύτερη από την απλή GT2 στην πίστα. Απλά, δεν μπορεί να λάβει μέρος σε συγκεκριμένες διοργανώσεις της FIA. Η ισχύς μεταφέρεται φυσικά στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου. Να σημειώσουμε πως η έξτρα ισχύς προσφέρεται κατά βούληση του οδηγού, πατώντας το κουμπί Push2Pass.

Οι Γερμανοί δεν ανακοινώνουν αριθμούς παραγωγής, αλλά μας λένε τιμή: 479.000 ευρώ και δωρεάν δυνατότητα για αφαίρεση των αυτοκόλλητων, αν δεν αρέσουν στον υποψήφιο αγοραστή.

Get it on Google Play Download on the App Store