Το γερμανικό μεσαίο υπερ-σεντάν ανανεώνεται στα σημεία, προκειμένου να διατηρηθεί επίκαιρο και ανταγωνιστικό απέναντι στον ομοεθνή ανταγωνισμό των BMW M3 και Audi RS 4. Τι βελτιώσεις φέρει οι φρεσκαρισμένες Mercedes-AMG C 63 και C 63 S;
«Λίγες και καλές» είναι η λακωνική απάντηση, προεξαρχούσης της νέας εισαγωγής στην μάσκα και -κυρίως- του αναβαθμισμένου κιβωτίου ταχυτήτων. Όπως βλέπουμε το τεράστιο αστέρι που δεσπόζει στο κέντρο της εισαγωγής, πλαισιώνεται από κάθετες γρίλιες (Panamericana την ονομάζει η Mercedes) – όπως δηλαδή τις πρωτογνωρίσαμε στην απίστευτη AMG GT R. Tα φωτιστικά σώματα φέρουν ελαφρώς διαφορετικά γραφικά στα φώτα ημέρα, κατά τα πρότυπα της ανανεωμένης C-Class, ο προφυλακτήρας διαθέτει οριζόντια τοποθετημένα αεροδυναμικά στοιχεία στους αεραγωγούς των φρένων, ενώ πίσω υπάρχει νέα διάταξη στην διαμόρφωση του διαχύτη.
Δείτε ακόμα: Πύραυλος Mercedes-AMG C 63 S με 600 άλογα!
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ίδιου -περιορισμένου- επιπέδου, με νέους διακόπτες στο τιμόνι και μεγαλύτερη οθόνη 10,23 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων COMAND στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.
Διαβάστε επίσης: Mάχη μεγατόνων στα γερμανικά υπερ-σεντάν! (+video)
Μηχανικά όλα βαίνουν όπως πριν, με εξαίρεση το κιβώτιο ταχυτήτων που ανέβηκε στις 9 από τις 7 ταχύτητες. Κατά τα άλλα ο 4λιτρος V8 twinturbo εξακολουθεί να αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής στην απλή και 510 ίππους με 700 Nm στην έκδοση S, οι οποίοι καταλήγουν και στις δυο περιπτώσεις στους πίσω τροχούς. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές σε κάθε περίπτωση, κυμαινόμενες από τα 4,2 δλ. της απλής Estate μέχρι τα 3,9 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα της Coupe S. Η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρικά περιοριζόμενη σε όλες τις εκδόσεις, με την διαφορά να έγκειται στο σημείο εμπλοκής του «κόφτη»: για τις C 63 «χτυπάει» στα παραδοσιακά 250 χλμ./ώρα, ενώ για τις S μετατοπίζεται στα 290 χλμ./ώρα.