Μεγαλειώδες το νέο Hyundai Grandeur Black Pack

Πολυτελή Hyundai δεν είναι μόνο τα Genesis. Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει λιμουζίνα στις τάξεις της, με το δικό της  μάλιστα σήμα στο καπό. Μιλάμε φυσικά για τη ναυαρχίδα Grandeur (ή Azera σε κάποιες αγορές), που παράγεται αδιαλείπτως από το 1986 και βρίσκεται αισίως στην 7η γενιά της. Τώρα ανανεώνεται και έκδοση Black Package, φορώντας τα μαύρα και αποκτώντας ακόμα πιο επιβλητική εμφάνιση.

To Grandeur Black Package ξεχωρίζει με τη μία από το κατάμαυρο παρουσιαστικό, που περιλαμβάνει μάσκα, καλύμματα καθρεπτών, σήματα και 20άρες ζάντες σε σκοτεινή απόχρωση. Πρωταγωνιστής δεν είναι άλλος από το Abyss Black Pearl χρώμα του αμαξώματος, ενώ για όσους θέλουν να κάνουν αντίθεση διατίθεται το λευκό Serenity White Pearl. Ή παίρνεις το Black Package όπως πρέπει, όμως, ή δεν το παίρνεις καθόλου. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, την ώρα που υπάρχουν ακόμα οι εκδόσεις Premium, Exclusive και Calligraphy.

Με μήκος 5.035 χλστ. το Grandeur τοποθετείται στην κορυφή των Hyundai παγκοσμίως, ξεπερνώντας κατά 39 χλστ. το Palisade και κατά 250 χλστ. το Santa Fe, την ώρα που η διαφορά σε σχέση με το Sonata φτάνει τα 135 χλστ. H κορεατική ναυαρχίδα τυπικά τοποθετείται στην κατηγορία των μεγαλομεσαίων, ούσα στα ίδια επίπεδα με τις BMW Σειρά 5 (5.060 χλστ.) και Mercedes E-Class (4.949 χλστ.), ωστόσο ο εξοπλισμός και η τεχνολογία περισσότερο στο δίδυμο Σειρά 7S-Class παραπέμπει.

Το Grandeur, καταρχάς, καλωσορίζει τον οδηγό του με ένα οπτικό «σόου» από τα φωτιστικά σώματα, που συνεχίζεται από τις τρεις οθόνες μόλις μπει στο εσωτερικό. Η είσοδος στο αυτοκίνητο μπορεί να γίνει μέσω smartphone, ενώ με τον ίδιο τρόπο έρχεται η πιο εντυπωσιακή εφαρμογή όλων: το αυτόματο παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα. Μέσω του συστήματος Remote Smart Parking Assist, η κορεατική ναυαρχίδα μπορεί να πραγματοποιεί μόνη της μανούβρες σε στενά σημεία, δίχως να χρειάζεται καν τη συνδρομή του οδηγού από το τιμόνι. Μέσω smartphone γίνονται όλα, ενώ γίνεται να «φωνάξεις» το αυτοκίνητο για να σε παραλάβει, για συγκεκριμένες αποστάσεις βέβαια και σε προαποφασισμένα σημεία.

Τρεις κινητήρες αναλαμβάνουν την κίνηση του Grandeur, με τον βασικό να είναι ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινρος 2.5 GDI των 198 ίππων, στη συνέχεια να συναντάμε τον υβριδικό τετρακύλινδρο 1.600άρη υβριδικό T-GDI των 230 ίππων, και την κορυφή να ανήκει στον V6 3.5 GDI των 300 ίππων. Όλοι τους συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, με τον V6 να συνδυάζεται και με σύστημα τετρακίνησης. Πώς πάμε από τιμές; Κρατηθείτε, με την καλή έννοια…

Το νέο Grandeur ξεκινά στην Κορέα από τα 37,68 εκατ. γουάν για το βασικό 2.5άρι, που μας κάνουν μόλις 25.317 ευρώ! Το κορυφαίο Grandeur Calligraphy, με τον 3.5 V6, φτάνει τα 49,68 εκατ. γουάν , που και πάλι δεν ισοδυναμούν σε περισσότερες από 33.404 ευρώ. Οι τιμές για την υβριδική γκάμα ξεκινούν από τα 42.91 εκατ. γουάν (28.840 ευρώ) για το Premium, τα 47.81 εκατ. γουάν (32.317 ευρώ) για το Exclusive και τα 52,44 εκατ. γουάν (35.249 ευρώ) για το Premium.

Get it on Google Play Download on the App Store