Μέχρι να λανσαριστεί το κορυφαίο GR Hilux, οι Ιάπωνες παρουσιάζουν και προσφέρουν το GR Sport. Η έκδοση – «γέφυρα» μεταξύ των απλών Toyota και των GR, πλέον σε αγροτική εκτέλεση.
Το Hilux GR Sport ξεχωρίζει κυρίως χάρις στην ανασχεδιασμένη μάσκα, που φιλοξενεί ολογράφως το όνομα της Toyota αντί του σήματος στο κέντρο και αντλεί έμπνευση από τα Hilux των 80’s. Ο ελαφρά διαφορετικός προφυλακτήρας (ιδίως στα πλάγια) και το «GR Sport» στη μάσκα συνεχίζουν τη διαφοροποίηση, πλαισιωμένα από σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα. Οι νέες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών και τα σκαλοπάτια ολοκληρώνουν το οπτικό σκέλος του σπορ Hilux.
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες και suede επενδύσεις, σήματα «GR» σε τιμόνι και προσκέφαλα , κόκκινη φάσα στην κορυφή του ταμπλό και απομίμηση ανθρακονημάτων, αλουμινένια πεντάλ, αλλά και κόκκινες ραφές σε τιμόνι και στα μπάκετ καθίσματα.
Οι Ιάπωνες έδωσαν πολύ περισσότερη βάση στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα στην ανάρτηση. Τα αμορτισέρ είναι ενισχυμένα μονού σωλήνα, συνοδευόμενα από σφιχτότερα ελατήρια εμπρός και αναθεωρημένα φύλλα σούστας πίσω, μαζί με διαφορετικούς βραχίονες. Σύμφωνα με την Toyota οι αλλαγές αυτές βελτιώνουν την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, κάνουν ταχύτερο το τιμόνι, ενισχύουν το κράτημα και βελτιστοποιούν την απόσβεση των ανωμαλιών. Το σύστημα Active Traction Control και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό είναι στάνταρ, με το αγωνιστικό του Ράλλυ Ντακάρ να αποτελεί πηγή επιρροών για το Hilux GR Sport.
Στο μηχανοστάσιο αναλαμβάνει καθήκοντα ο 2.8 D-4D των 204 ίππων στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm στις 1.600 – 2.800 σ.α.λ., σε συνεργασία με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας ανέρχεται στον 1 τόνο και η δυνατότητα ρυμούλκησης στους 3,5 τόνους, με τις επιδόσεις να κυμαίνονται στα 10,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 175 χλμ./ώρα για την τελική.