Το δίδυμο αδελφάκι του νέου Toyota Yaris, το Mazda2 Hybrid (άλλο μοντέλο το Mazda2), δέχτηκε ένα φρεσκάρισμα εξωτερικά και στο εσωτερικό του, με στόχο να διαφοροποιηθεί -όσο είναι εφικτό- από το Toyota. Να υπενθυμίσουμε ότι λανσαρίστηκε πριν από δύο χρόνια και στο μόνο που διέφερε ήταν στα σήματα εξωτερικά και στο τιμόνι.
Τώρα το ανανεωμένο Mazda2 Hybrid ξεχωρίζει αμέσως μπροστά από τη χαρακτηριστική πολυγωνική μάσκα της Mazda. Πιο κάτω υπάρχει ένας στενόμακρος αεραγωγός με σπόιλερ και στα άκρα βρίσκονται αεραγωγοί με τα φώτα ομίχλης. Σίγουρα τώρα θυμίζει περισσότερο Mazda, ενώ η όψη του είναι πιο δυναμική από πριν. Στο πίσω μέρος άλλαξε η φάσα που συνδέει τα φωτιστικά σώματα και δεν είναι πλέον μαύρη, αλλά βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό τη διαφορά σε σχέση με το Yaris Hybrid, την κάνουν οι οθόνες του πίνακα οργάνων και του infotainment. Συγκεκριμένα στην κορυφαία έκδοση Homura Plus φιλοξενείται ένας επίπεδος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και μια κεντρική οθόνη 10,5 ιντσών, μαζί με head-up display. Στο άλλο άκρο, η βασική έκδοση Prime-line εξοπλίζεται με 9 ιντσών οθόνη infotainment, με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, θύρα USB-C, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, προσαρμοζόμενο cruise control κ.λπ. Το Centre-line διαθέτει ακόμα ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και το σύστημα ελέγχου των τυφλών γωνιών. Πιο πάνω τοποθετείται το Homura με φώτα LED εμπρός – πίσω, 17άρες ζάντες, διζωνικό κλιματισμό, ημιδερμάτινα καθίσματα και LED εσωτερικό φωτισμό.
Την κίνηση του ανανεωμένου Mazda2 Hybrid αναλαμβάνει το γνωστό full hybrid σύνολο συνδυαστικής ισχύος 116 ίππων. Αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. απόδοσης 92 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 80 ίππων. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,7 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Από πλευράς μεικτής κατανάλωσης και εκπομπών CO2, η Mazda ανακοινώνει 3,8-4,0 λτ./100 χλμ. και 87-97 γρ./χλμ. αντίστοιχα.