Η Maserati επεκτείνει την γκάμα των κορυφαίων εκδόσεων Trofeo καθώς μετά την Levante, παρουσιάζει τις αντίστοιχες Ghibli και Quattroporte.
Η μάσκα με τις κάθετες γρίλιες πέριξ της τρίαινας, οι ελαφρώς πιο επιθετικοί προφυλακτήρες μπροστά και διαχύτες πίσω, η μικρότερη απόσταση από το έδαφος, οι 21άρηδες τροχοί και τα γραφικά LED «μπούμερανγκ» στα πίσω φανάρια, που αποτίουν φόρο τιμής στην 3200GT και το πρωτότυπο Alfieri, είναι οι διαφορές που ξεχωρίζουν τις Ghibli και Quattroporte Trofeo από τις απλές. Η Ghibli ειδικά διαθέτει και δυο αεραγωγούς στο καπό.
Διαβάστε επίσης: Η αναγέννηση της Maserati θα μας αφήσει άφωνους!
Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο συνδυασμός δέρματος Pieno Fiore και ανθρακονημάτων, με το «Trofeo» κεντημένο στα προσκέφαλα και κόκκινες ραφές σε καθίσματα, πόρτες, τιμόνι και ταμπλό. Η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, με το ρολόι-σήμα κατατεθέν από πάνω να κεντρίζει τα βλέμματα.
Δείτε ακόμα: Βελτιωμένη Maserati Ghibli ή καινούργια Giulia;
Κάτω από το καλαίσθητο αμάξωμα, συναντάμε τον 3.8 V8 twinturbo που κατασκευάζεται στο Μαρανέλο και αποδίδει 588 ίππους στις 6.250 σ.α.λ., μαζί με 730 Nm στις 2.250-5.250 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF και κινεί τους πίσω τροχούς, μέσω μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ. για την Ghibli και 4,5 δλ. για την Quattroporte, με την τελική να ανέρχεται στα 326 χλμ./ώρα σε αμφότερες τις Maserati. H Levante Trofeo ρίχνει και στα δυο σεντάν, με την τετρακίνηση να την εκτοξεύει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,6 δλ. Η τελική εδώ βρίσκεται στα 304 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Νέα υβριδική Maserati Ghibli 2.0λτ. 330 PS (+video)
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, συνεργαζόμενα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές Skyhook. Το launch control δεν θα μπορούσε να λείπει, ούτε και το πρόγραμμα Corsa που πραγματοποιεί ακαριαία τις αλλαγές σχέσεων.