Η αναγέννηση της Maserati είναι ένα θέμα που υποβόσκει χρόνια. Τώρα, παίρνει υλική μορφή και σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την «Τρίαινα», μέσα από την MC20.
Το πολυσυζητημένο κεντρομήχανο supercar από τη Μόντενα διέρρευσε μέσω του AutoTimes News, γεμίζοντας χαρά και ελπίδα τους φαν της θρυλικής φίρμας. Η τρίαινα δεσπόζει στο κέντρο της μάσκας, με το splitter να το πλαισιώνει και να διαμορφώνει το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα. Τα μικρά φωτιστικά σώματα συνοδεύονται από δυο ισομεγέθεις και παρόμοιου μοτίβου αεραγωγούς.
Δείτε ακόμα: Νέα υβριδική Maserati Ghibli 2.0λτ. 330 PS (+video)
Στο προφίλ, το σχέδιο των τροχών είναι από τα πιο εμπνευσμένα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια (θυμίζοντας και λίγο κάτι από αντίστοιχα SAAB), με το μασπιέ να αποτελεί καίριο στοιχείο του αεροδυναμικού πακέτου, απομακρύνοντας θερμότητα από τα εμπρός φρένα και τροφοδοτώντας φρέσκο αέρα τα πίσω. Οι δυο αεραγωγοί στο πάνω μέρος των πίσω φτερών φροντίζουν για την ψύξη του μοτέρ, ενώ highlight της MC20 είναι αναμφισβήτητα οι πόρτες, που ανοίγουν σαν «φτερά πεταλούδας»!
Μόλις ο οδηγός κλείσει την πόρτα, έρχεται αντιμέτωπος με μινιμαλιστικές τάσεις στο εσωτερικό. Οι διακόπτες -πέραν αυτών στο τιμόνι και τριών στην κεντρική κονσόλα- λάμπουν δια της απουσίας τους, με τις δυο οθόνες -μία για τον πίνακα οργάνων και την άλλη στο κέντρο του ταμπλό- να ελέγχουν όλες τις λειτουργίες. Οι επενδύσεις αποτελούνται από ανθρακονήματα και alcantara.
Πίσω, ο διαχύτης με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης από πάνω, αλλά και τα μακρόστενα LED φωτιστικά σώματα ολοκληρώνουν την ιταλική οπτασία, η οποία διαθέτει και κάλυμμα κινητήρα από plexiglass. Αμάξωμα και σασί είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά, με το αλουμίνιο και το ανθρακόνημα στο μεγαλύτερο μέρος. Ως αποτέλεσμα, το βάρος του αυτοκινήτου περιορίζεται στα 1.470 κιλά και μεγιστοποιεί την αξιοποίηση του μοτέρ.
Το οποίο είναι ένας ολοκαίνουργιος 3λιτρος V6 twinturbo, που δεν έχει σχέση με το μοτέρ των 430 ίππων που συναντάμε στις Ghibli/Levante/Quattroporte. Η απόδοση φτάνει τους 630 ίππους και τα 730 Nm, έχοντας ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο να τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,9 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και η τελική φτάνει τα 325 χλμ./ώρα. Συγκριτικά, η ισχυρότερη Ferrari 488 GTB (3.9 V8 twinturbo, 670 ίπποι και 760 Nm) θέλει επίσης 2,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 330 χλμ./ώρα, ενώ το παρόμοιων προδιαγραφών Ford GT (3.5 V6 twinturbo, 660 ίππων και 746 Nm) γράφει 2,8 δλ. και 347 χλμ./ώρα στις ίδιες μετρήσεις.
Διαβάστε επίσης: Νέες Maserati Trofeo με V8 Ferrari και 588 άλογα
Η MC20 μάλιστα θα διατεθεί και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με 380 χλμ. αυτονομία και επιτάχυνση 0-100 σε 2,8 δλ. Εκτός της EV έκδοσης, η Maserati ετοιμάζει και αγωνιστική εκδοχή για την βενζινοκίνητη, ώστε να διαδεχθεί την MC12 – μοντέλο που ούτως ή άλλως η MC20 αντικαθιστά και τυπικά, ούσα μόλις η 4η Maserati με τον κινητήρα στο κέντρο (Bora, Merak και MC12 οι άλλες).