Η MC20 ξαναέβαλε για τα καλά τη Maserati στην περί supercar κουβέντα, ωστόσο πάνω από το status και την αναγνώριση που μπορεί να προσφέρει ένα υπεραυτοκίνητο, η «Τρίαινα» χρειάζεται πωλήσεις. Για να τις βρει, χρειάζεται φυσικά SUV και μεγαλύτερης εμπορικότητας από τη Levante. Εδώ έρχεται η Grecale, αλλά και η Alfa Romeo Stelvio.
To αυτοκίνητο που στηρίζει τις ελπίδες των Ιταλών για ένα εύρωστο μέλλον, βασίζεται στη Stelvio και άρχισε μόλις να κάνει βόλτες στη Μόντενα. Προς το παρόν δεν αποποιείται του καμουφλάζ, ωστόσο αυτό είναι αρκετά περιορισμένο πια. Οι γραμμές του αμαξώματος και η διαμόρφωση προφυλακτήρων-μάσκας φαίνονται καθαρότατα, με το όπλο του Ποσειδώνα να αποτελεί το επίκεντρο του εμπρός μέρους. Τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα παραπέμπουν ελαφρώς σε αυτά της MC12, ενώ τα μακρόστενα πίσω θυμίζουν νοερά τα «μπούμερανγκ» της 3200GT, ιδίως με το σχήμα των LED (αρκετά έντονη η ομοιότητα και με αυτά του Fiat Tipo, πάντως).
Επίσημη εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, αλλά ας είναι καλά οι διαρροές που μας δείχνουν ένα ταμπλό με δεσπόζουσα τη διάταξη των διπλών οθονών σε ταμπλό-κεντρική κονσόλα, τους παραλληλόγραμμους αεραγωγούς πάνω από αυτές και το παραδοσιακό ρολόι στην κορυφή.
Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, όπως μας λέει η ίδια («I’m the Maserati Grecale. I can’t tell you much more» στις πόρτες), τηρείται σιγή ιχθύος. Το μόνο που ανακοινώνει η Maserati είναι πως θα υπάρχουν τρεις εκδόσεις: GT, Modena και η κορυφαία Trofeo. Από εκεί και πέρα, η συγγένεια με τη Stelvio προοικονομεί την ύπαρξη τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων κινητήρων, με τις μορφές των 2.0λτ. τούρμπο και 2.9 V6 twinturbo που γνωρίζουμε από τις Stelvio Veloce και QV.
Το ντεμπούτο της Grecale αρχικά ήταν προγραμματισμένο για τα τέλη του περασμένου Νοέμβρη, όμως η έλλειψη ημιαγωγών προκάλεσε καθυστέρηση και εδώ. Έκτοτε δεν έχει ανακοινωθεί νέα ημερομηνία παρουσίασης.