H Maserati πέταξε το καμουφλάζ από την MC20 Cielo και παρουσίασε μια δημιουργία, αντάξια του όπλου του θεού της θάλασσας. Η τρίαινα και ο Ποσειδώνας θα ήταν περήφανοι για το τελευταίο τέκνο των Ιταλών, που έρχεται την καλύτερη εποχή.
«Cielo» εστί ουρανός στα ιταλικά και αυτό ακριβώς προσφέρει η roadster MC20 σε οδηγό-συνοδηγό. Η γυάλινη οροφή ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά σε μόλις 12 δλ. και αποθηκεύεται πίσω από τα προσκέφαλα, κάτω από ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο με το σήμα της Maserati σε δεσπόζουσα θέση. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μεταλλικό πάνελ αλλά με γυάλινο, που μάλιστα δύναται να αλλάξει τη φωτεινότητα στο εσωτερικό. Το κρύσταλλο της Webasto αλλάζει από πλήρως διαφανές σε εντελώς φιμέ, με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι Ιταλοί δηλώνουν πως το θερμοαγώγιμο γυαλί ρυθμίζει την ευκρίνεια από τους -30 έως τους +85 βαθμούς Κελσίου, εξασφαλίζοντας την θερμοκρασιακή ακεραιότητα της καμπίνας (και κυρίως των επιβατών) ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.
O μηχανισμός αναδίπλωσης και η νέα οροφή αναμενόμενα αυξάνουν το βάρος, αλλά όχι ιδιαίτερα σε σχέση με την κλειστή MC20. Η φίρμα από τη Μόντενα ανακοινώνει 1.540 κιλά, που σημαίνει +65 στην ένδειξη της ζυγαριάς. Η ισχύς του 3.0λιτρου twinturbo V6 Nettuno (ο Ποσειδώνας, που λέγαμε) παραμένει στα 630 άλογα και τα 730 Nm, αλλά οι επιδόσεις παραμένουν καταιγιστικές. Ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα αυξάνεται κατά μόλις 0,1 δλ. (3,0 δλ. από 2,9) συγκριτικά με την MC20 και το 0-200 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται 0,4 δλ. αργότερα (9,2 δλ. από 8,8), την ώρα που η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα, αντί να ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα στην κλειστή. Αυτό που δεν έχει αλλάξει καθόλου είναι ο χώρος αποσκευών, που παραμένει στα 50 λίτρα εμπρός και τα 100 πίσω.
Η νέα βαφή τριπλής στρώσης Aquamarina -που θαυμάζουμε στις φωτογραφίες- είναι αποκλειστική για τη Cielo, όπως και οι περίτεχνα σχεδιασμένες 20άρες ζάντες. Έμπνευσή τους; Η αρχαία Ρώμη και συγκεκριμένα, οι αριθμοί της. Όπως βλέπουμε, οι ακτίνες σχηματίζουν τους αριθμούς «Χ (10)», «ΙΙ (2)» και «V (4)», συνθέτοντας ένα από τα πιο καλαίσθητα, εμπνευσμένα και ψαγμένα σχέδια τροχών στην αυτοκίνηση.