Η Nissan παρουσίασε επίσημα το νέο της μικρό SUV, που τοποθετείται κάτω από το Juke και φιλοδοξεί να το ξεπεράσει σε εμπορική επιτυχία.
Το Magnite -εκ των magnetic (μαγνητικό) και ignite (ανάφλεξη)- αρχικά εξελίχθηκε για να φορέσει τα σήματα της Datsun, όμως οι Ιάπωνες τελικά πήραν την απόφαση να το λανσάρουν ως Nissan. Το είδαμε σαν πρωτότυπο πριν μερικούς μήνες, με την έκδοση παραγωγής να διατηρεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό την εμφάνιση του Concept. Εξωτερικά το νέο μικρό SUV είναι πολύ ελκυστικό και με σπορτίφ σχεδιασμό. Στο εμπρός τμήμα του κυριαρχεί η πολύ μεγάλη μάσκα, τα σχήματος «L» φώτα LED ημέρας, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και το ανάγλυφο καπό. Έντονα νεύρα και «φουσκώματα» υπάρχουν στα πλαϊνά του, ενώ πίσω συνεχίζει ο αιχμηρός σχεδιασμός, με τα ευμεγέθη φανάρια.
Διαβάστε επίσης: Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 PS Vs VW T-Roc 1.0 TSI 115 PS
Η διχρωμία αμαξώματος-οροφής και τα προστατευτικά πέριξ του αμαξώματος είναι must για την κατηγορία, οπότε δεν προκαλεί καμία εντύπωση ότι τα συναντάμε και εδώ.
Δείτε ακόμα: Πόσο κόστισε η αλλαγή του ονόματος Datsun σε Nissan;
Στο εσωτερικό, η καμπίνας περιλαμβάνει θέση οδήγησης τοποθετημένη ψηλά και τον μεγαλύτερο -σύμφωνα με τη Nissan- χώρο για τους ώμους μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, χάρις στα 700 χλστ. απόστασης μεταξύ των δυο καθισμάτων. Η οθόνη αφής των 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό ελέγχει τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων, που ενσωματώνει Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η μικρότερη LCD των 7 ιντσών στο καντράν προσφέρει πληροφορίες για την οδήγηση (κατανάλωση, πίεση ελαστικών κλπ). Η τεχνολογία Around View Monitor 360 μοιρών της Nissan βελτιώνει την ασφάλεια, βοηθώντας τον οδηγό να εντοπίσει εμπόδια γύρω από το όχημα.
Κάτω από το καπό συναντάμε έναν ολοκαίνουργιο 1.000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα, που συνδυάζεται με κιβώτιο CVT. Η Nissan δεν αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία, όμως δεδομένου πως το Magnite βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-A και μοιράζεται μηχανικά μέρη τόσο με τα Renault Kwid/Triber, όσο και το Datsun redi-GO, τότε λογικά μιλάμε για 100 άλογα. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, με την απόσταση από το έδαφος να ανέρχεται στα 205 χλστ. Το αυτοκίνητο έχει δοκιμαστεί στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της εταιρίας στο Tochigi της Ιαπωνίας. Στην ίδια πίστα έχουν περάσει «εξετάσεις» το GT-R και το επερχόμενο Ariya, μεταξύ άλλων Nissan.
Διαβάστε επίσης: Nissan Skyline R34 πουλήθηκε σε τιμή-ρεκόρ!
Το Magnite αρχικά θα διατεθεί στην αγορά της Ινδίας, όμως αργότερα θα κυκλοφορήσει και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές.