Η Lexus φέρνει στην Ευρώπη το αεροναυπηγικής έμπνευσης spoiler του LC Aviation, μιας έκδοσης αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά που παρουσιάστηκε το 2020, αλλά και του πιο πρόσφατου (2021) Black Inspiration, για την αγορά των Η.Π.Α.
Η αεροτομή αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ της ιαπωνικής φίρμας και του πιλότου ακροβατικών επιδείξεων, Yoshihide Muroya. Κατασκευάζεται από ανθρακονήματα και πολυμερές πλαστικό, με laminate επικάλυψη και συνδυασμό ρητίνης στην επιφάνεια. H σχεδίαση εμπνέεται από τα ακροπτερύγια στα φτερά των αεροσκαφών, που είναι υπεύθυνα για την αύξηση της ευελιξίας στις ακροβατικές κατασκευές. Το πλάτος της, δε, εκτείνεται στα 2 μέτρα και την καθιστά ως μια από τις μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής! Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το παράδειγμα της «απλώστρας» στην Bugatti Chiron Pur Sport, που φτάνει τα 1,9 μέτρα.
Σύμφωνα με τον αρχιδοκιμαστή της Lexus, Yoshiaki Ito, η αεροπορικού τύπου αεροτομή ακονίζει το κράτημα του LC, δίχως όμως να αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση και το συντελεστή οπισθέλκουσας. Όπως δηλώνει ο Ito: «η απόδοση του αυτοκίνητου βελτιώνεται σε σημαντικό βαθμό, χωρίς θυσίες».
Το spoiler διατίθεται τόσο με το LC500, όσο και με το LC500h. Το πρώτο κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V8 5 λίτρων, απόδοσης 477 ίππων στις 7.100 σ.α.λ. και 539 Nm στις 4.800 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,7 δλ. και μέχρι τα -ηλεκτρονικά περιοριζόμενα- 270 χλμ./ώρα. Το υβριδικό συνδυάζει έναν 3.5 V6 και 2 ηλεκτρικά μοτέρ, για συνολική απόδοση 359 ίππων και 500 Nm, που επιταχύνουν το ιαπωνικό sportscar στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5 δλ. (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα). Αμφότερα μεταφέρουν την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.