Η Hyundai παρουσίασε στα τέλη του προηγούμενου έτους το νέο Kona, εκπλήσσοντας τους πάντες με τη φουτουριστική του σχεδίαση. Το εξαιρετικά επιτυχημένο SUV αναβαθμίζεται εξωτερικά και εσωτερικά, αποκτά ντιζάιν από το μέλλον και το ατενίζει με τη μέγιστη αισιοδοξία, όντας πάντα διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτρική (Electric), υβριδικό (mild και full Hybrid) και παραδοσιακά βενζινοκίνητη μορφή.
Το νέο Kona εμφανίζεται με εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, όπου ο νέος συνδυασμός μάσκας-προφυλακτήρα κυριαρχούνται από τη μπάρα LED, που απαρτίζει τα ενιαία φώτα ημέρας και θυμίζουν το Staria. Οι προβολείς, όπως και στο σημερινό Kona, τοποθετούνται στις άκρες του προφυλακτήρα. Ο καθαρός όγκος αναδεικνύεται από την Seamless Horizon Lamp, η οποία στην ηλεκτροκίνητη έκδοση διαθέτει parametric pixels, σηματοδοτώντας το πρώτο μοντέλο Hyundai με Pixelated Seamless Horizon Lamp, που προσθέτει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Κona Electric ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό στοιχείο σχεδίασης. Στο προφίλ η εικόνα παραμένει πιο γνώριμη, με τη γραμμή της οροφής και των παραθύρων να μην εμφανίζει μεγάλες αλλαγές, έχοντας νέες ζάντες έως 19 ιντσών να φροντίζουν για το φρεσκάρισμα του look.
Πίσω, αντίθετα, οι αλλαγές είναι εξίσου ριζικές με μπροστά. Τα ενιαία φωτιστικά σώματα Horizon Lamp είναι και εδώ παρόντα, με το τρίτο φως φρένων τοποθετημένο ψηλά και ενσωματωμένο στο spoiler. Τα parametric pixels είναι προνόμιο του ηλεκτρικού Kona, την ώρα που το υβριδικό και το αμιγώς θερμικό μοιράζονται έναν τολμηρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα και πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών. Το N Line διαθέτει προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή, αεροτομή τύπου φτερού, πιο επιθετική εμπρός και πίσω σχεδίαση με προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού για να τονίζει την χαμηλότερη θέση του οχήματος, χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και διπλή εξάτμιση.
Από πλευράς διαστάσεων τώρα, η Hyundai αναφέρει αύξηση 145 χλστ. στο μήκος (4.350 χλστ. πλέον), 60 χλστ. στο μεταξόνιο (2.660 χλστ.) και 25 χλστ. στο πλάτος (1.825 χλστ.), κάτι που επιφέρει ανάλογη βελτίωση στην ευρυχωρία της καμπίνας. Οι επιβάτες απολαμβάνουν τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία, σύμφωνα με τους Κορεάτες, έχοντας στη διάθεσή τους 77 χλστ. περισσότερο «αέρα» για τα πόδια, 11 χλστ. επιπλέον για το κεφάλι, και 1.402 χλστ. για τους ώμους – το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος στα B-SUV! Μεγάλο ρόλο στην άνεση των πίσω παίζουν οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων, οι οποίες αριθμούν μόλις 85 χλστ. πάχους. Η τοποθέτηση του επιλογέα στην κολώνα του τιμονιού, δε, επίσης απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα και μεγιστοποιεί την άνεση οδηγού-συνοδηγού, την ώρα που ο χώρος αποσκευών φτάνει μέχρι τα 723 λίτρα, αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Σχεδιαστικά τώρα, το εσωτερικό του Kona δεν θυμίζει απολύτως πουθενά το σημερινό. Η δεύτερη γενιά του λαοφιλούς Hyundai ενστερνίζεται τις γραμμές του Ioniq 5 , όπως εκφράζεται από την αιωρούμενη τεχνοτροπία για το κεντρικό μέρος του ταμπλό, την ενιαία διάταξη οθονών με ένα σετ 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, αλλά και την περιορισμένη παρουσία διακοπτών. Η πληρότητα στα συστήματα υποβοήθησης και συνδεσιμότητας, όπως και η δυνατότητα ασύρματων (over-the-air) αναβαθμίσεων, τονίζουν την έμφαση που δίνουν οι Κορεάτες στην τεχνολογία.
Στο μέτωπο των κινητήρων, η κατάσταση βαίνει εν πολλοίς αμετάβλητη. Η Hyundai αναφέρει τις επιλογές μόνο για την αγορά της Κορέας, οπότε στην Ευρώπη μπορεί να έχουμε διαφοροποιήσεις. Το αμιγώς θερμικό Kona εξοπλίζεται με τον γνωστό 1.6 τούρμπο T-GDI των 198 ίππων και 265 Nm, έχοντας από κάτω στη γκάμα έναν 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό 149 ίππων και 179,5 Nm, που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson (εδώ, κατά πάσα βεβαιότητα, θα έχουμε τον 1.000άρη τρικύλινδρο τούρμπο). Το Hybrid συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό 1.6 GDI και ηλεκτροκινητήρα, για μια συνδυαστική ισχύ 141 ίππων και 265 Nm, ενώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Electric θα ανακοινωθούν το Μάρτιο.