Η ναυαρχίδα της Land Rover, το Range Rover αποκτά νέο κινητήρα, ο οποίος συνδυάζει την αυξημένη απόδοση με μειωμένη κατανάλωση και ρύπους. Το νέο 3.0 λτ. 6κύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο βενζίνης της σειράς Ingenium αποδίδει 400 ίππους, 550 Nm ροπής και συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Δείτε ακόμη: Προ των πυλών το νέο Land Rover Defender
Το πληθωρικό και πολυτελές SUV των 5 μέτρων μήκους και βάρους 2.342 κιλών (5,2 μ. και 2.450 κιλά με το μακρύ μεταξόνιο), επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 10,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 240 γρ./χλμ.
Ο νέος 3λιτρος κινητήρας εφοδιάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 βολτ (Mild Hybrid Electric Vehicle). Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που μπορεί να συγκεντρώνει ενέργεια μέσω της επιβράδυνσης και να την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 48V. Αυτή η ενέργεια μπορεί στη συνέχεια να χρησιμοποιηθεί με τη βοήθεια ροπής, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 και το φορτίο στον κινητήρα.
Δείτε ακόμη: Το απόλυτο Range Rover Velar με 550 άλογα
Επιπλέον, ο ηλεκτρικός κομπρέσορας βοηθά στην ακαριαία αύξηση της ώθησης, μειώνοντας έτσι το turbo lag του υπερσυμπιεστή καυσαερίων με το διπλό στροβιλοσυμπιεστή (ένας για κάθε τρεις κυλίνδρους), βελτιώνοντας την αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού. Παράλληλα, το μηχανικό αυτό σύνολο περιλαμβάνει συνεχώς μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και των εκκεντροφόρων.
Πρόσθετα, το Range Rover περιλαμβάνει δύο νέα χρώματα το Eiger Grey το οποίο αντικαθιστά το Corris Grey και το Portofino Blue αντί του Loire Blue. Οι πελάτες μπορούν ακόμα να επιλέξουν νέες μαύρες ζάντες αλουμινίου διαμέτρου 22 ιντσών. Ελαφρώς διαφοροποιημένα είναι τα εμπρός φωτιστικά σώματα, ενώ έχει βελτιωθεί και η συνδεσιμότητα μέσω του νέου Smarthpone Pack.
Δείτε ακόμη: Το πρώτο Range Rover με ήπιο υβριδικό σύστημα!