Μετά τη διαρροή των φωτογραφιών της νέας Lamborghini Countach, ήρθε η στιγμή για τα επίσημα αποκαλυπτήριά της, που πραγματοποιήθηκαν πριν από λίγη ώρα. Η συνολική της παραγωγή θα περιοριστεί στις μόλις 112 μονάδες, οι οποίες μπορούμε να υποθέσουμε ότι ήδη θα έχουν προπωληθεί, ενώ η πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν το πρώτο τετράμηνο του 2022.
Η αναβίωση της Countach, ενός εκ των πιο ιστορικών και πολυπόθητων μοντέλων στην κατηγορία των supercars, θυμίζει το αρχικό μοντέλο σε σύγχρονη εκδοχή. Ιδιαίτερα σχεδιαστικά γνωρίσματα της νέας Countach LPI 800-4 είναι η έντονα σφηνοειδής μορφή, τα παραλληλόγραμμα φανάρια μπροστά και οι πλευρικές εισαγωγές αέρα. Επιπλέον διακρίνονται η γωνιώδης διαμόρφωση στους θόλους των τροχών, τα πίσω τριπλά φωτιστικά σώματα και το κάλυμμα του κινητήρα με τις ρετρό γρίλιες. Να σημειωθεί ότι το «LPI» προέρχεται από τη διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα στον πίσω άξονα (Longitudinale Posteriore) και το «I» από την τεχνολογία hybrid, που εξελίχθηκε για τη Lamborghini Sián.
Το αμάξωμα των 4.870 χλστ. μήκους, 2.099 χλστ. πλάτους, 1.139 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.700 χλστ., ζυγίζει 1.595 κιλά και είναι μονοκόκ από ανθρακόνημα με αλουμινένια πλαίσια εμπρός και πίσω. Από αλουμίνιο είναι κατασκευασμένες και οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια εμπρός πίσω.
Στο εντυπωσιακό εσωτερικό της νέας Countach, η Lamborghini έκανε συνδυασμούς από άλλα μοντέλα της. Για παράδειγμα, το ταμπλό, οι επενδύσεις των θυρών και η κονσόλα προέρχονται από την Sián, ενώ το τιμόνι και τα καθίσματα υιοθετήθηκαν από την Aventador. Κάποια μοναδικά στοιχεία αφορούν τους αεραγωγούς και τη νέα οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8,4 ιντσών.
Για την εξασφάλιση των αστραπιαίων επιδόσεων φορτίζει το V12 MPI μηχανικό σύνολο των 6.5 λτ., ισχύος 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και με ροπή 720 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Ένα υβριδικό σύστημα 48V με απόδοση 34 ίππων και 35 Nm ροπής προσθέτει επιπλέον δύναμη, η οποία συνολικά περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτοματοποιημένου κιβωτίου 7 ταχυτήτων. Η νέα Countach επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δλ., στο 0-200 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ., η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 355 χλμ./ώρα και η επιβράδυνση στα 100-0 μ. με τους κεραμικούς δίσκους γίνεται σε 30 μέτρα. Η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 εκκρεμούν για πιστοποίηση, αλλά αυτό είναι μάλλον το τελευταίο που θα απασχολήσει τους τυχερούς μελλοντικούς της κατόχους.