Η Lamborghini αποχαιρετά τόσο την Aventador όσο και τον ατμοσφαιρικό V12, με την έκδοση Ultimae και 780 μανιασμένους ίππους.
Η LP 780-4 Ultimae («τελευταία» στα λατινικά) αποτελεί συνδυασμό των Aventador S και SVJ. Από τη μία έχουμε την πολυτέλεια και τον εξοπλισμό της S, από την άλλη τη δύναμη και το στήσιμο της SVJ. Για την ακρίβεια η Ultimae είναι ισχυρότερη από την Super Veloce Jota, προκειμένου να ισοσκελίσει τα επιπλέον 25 κιλά (1.550) και να έχει την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο με την SVJ (1,98). Ο 6.5 V12, στην τελευταία του αμιγώς ατμοσφαιρική εμφάνιση (ήδη τον έχουμε δει σε υβριδική, στη Sian), παράγει 780 ίππους (+10 συγκριτικά με την SVJ) και 720 Nm, τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω του αειθαλούς ημιαυτόματου των 7 σχέσεων. Τα στοιχεία επιδόσεων είναι κοινά με την Super Veloce, απαιτώντας 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 8,7 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα και τελική 355 χλμ./ώρα.
Πρακτικά, μιλάμε για μια SVJ με διαφορετικό χρωματισμό, αποκλειστικά σχέδια για τις ζάντες (20 ιντσών μπροστά – 21 πίσω) και χωρίς την τεράστια σταθερή αεροτομή πίσω. Στη θέση της πλέον συναντάμε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο spoiler, με 3 προεπιλεγμένες θέσεις: κλειστό, με ελάχιστη κλίση (για υψηλή τελική) και σχεδόν κάθετη κλίση (για downforce).
Συνολικά, 600 Aventador Ultimae θα βγουν από το εργοστάσιο της Sant’Agata. Οι 350 σε κουπέ και οι 250 σε Roadster. Η Lamborghini έχει ανακοινώσει πως μέχρι το 2024 θα έχει προσθέσει ηλεκτρικά μοτέρ σε όλη την γκάμα της (mild και κανονικά hybrid σύνολα, προς το παρόν όχι plug-in), ενώ προς το τέλος της δεκαετίας θα κάνει ντεμπούτο και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην Ιστορία της.