Η Kia μας παρουσίασε με κάθε επισημότητα την 4η κι ολοκαίνουργια γενιά του Sorento. Αναβαθμισμένο σε όλα τα σημεία, τεχνολογικά προηγμένο κι εξαιρετικά πολυτελές. Η τέταρτη γενιά του Kia Sorento που έρχεται 18 χρόνια ύστερα από το λανσάρισμα τou πρώτου μοντέλου, «πατάει» σε νέα πλατφόρμα.
Δείτε ακόμα: Πρώτη φορά Kia Sorento 1.6 T-GDi Hybrid
Ξεκινώντας από το «φαίνεσθαι», το νέο Kia Sorento ξεχωρίζει με τον εντελώς νέο και δυναμικό σχεδιασμό του. Στο εμπρός μέρος του αμαξώματος κυριαρχεί η πολύ μεγάλη μάσκα «Tiger nose», η οποία πλαισιώνει τα λεπτά τραπεζοειδή LED φωτιστικά σώματα. Τη μυώδη εμφάνιση τονίζει με την σειρά του και ο έντονα ανάγλυφος προφυλακτήρας. Στο οπίσθιο τμήμα, εντύπωση προκαλούν τα κάθετα τοποθετημένα φώτα, ενώ στο πάνω μέρος της οροφής έχει τοποθετηθεί αεροτομή, μαζί με ένα αεροδυναμικό πτερύγιο «καρχαρία» για την κεραία. Το νέο Sorento έχει μήκος 4.810 χλστ. (+10 χλστ. συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά), με το μεταξόνιο να είναι αυξημένο κατά 35 χιλιοστά, φτάνοντας τα 2.815! Νούμερο που σημαίνει έξτρα χώρους για τους επιβάτες. Για αυτούς θα είναι διαθέσιμες τρεις σειρές καθισμάτων, ενώ θα απολαμβάνουν κι άφθονη τεχνολογία, όπως για παράδειγμα το νέο σύστημα φωτισμού Mood Lighting.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται το «έξυπνο» κιβώτιο από Hyundai – Kia!
Ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι εντελώς νέος, ενσωματώνοντας τις δύο ψηφιακές οθόνες 12,3 και 10,25 ιντσών, για τον πίνακα οργάνων και για τον έλεγχο του συστήματος infotainment. Ιδιαίτερα καλαίσθητος είναι κι ο περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων, αλλά και ο διακόπτης που δίνει την δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα modes οδήγησης που διαθέτει το νέο Sorento. Από αυτά ξεχωρίζει το Terrain Mode που τοποθετείται για πρώτη φορά. Αυτό συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης, κάνοντας το κορεάτικο SUV ακόμα πιο ικανό σε κάθε είδους τερέν. Εξαιρετικά πλούσια είναι όμως και η ποικιλία των μηχανικών συνόλων, που αποτελείται από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Kia XCeed 1.4 T-GDi 140 hp (+video)
Το μεγάλο νέο όμως είναι πως για πρώτη φορά θα υπάρχει υβριδική επιλογή! Αυτή αποτελείται από τον 1.600άρη T-GDI τούρμπο κινητήρα βενζίνης, που συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 14,9 kWh. Η ισχύς του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου αγγίζει τους 230 ίππους και η ροπή τα 350 Nm και συνοδεύεται με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Στις ευρωπαϊκές αγορές θα είναι διαθέσιμη και μια πετρελαιοκίνητη επιλογή, με τον 4κύλινδρο Smartstream των 2.2 λίτρων με ισχύ 202 άλογα και 440 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της φίρμας. Στη Βόρεια Αμερική θα είναι διαθέσιμο το υβριδικό σύστημα μετάδοσης Smartstream, όπως και ένας κινητήρας T-GDi χωρητικότητας, 2.5 λίτρων, με 277 ίππους και ροπή 421 Nm. Αυτός ο κινητήρας θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.