Η Irmscher είναι γνωστή για τη βελτίωση αυτοκινήτων της Opel, αλλά τελευταία πραγματοποιεί «άνοιγμα» στην Ιταλία και τα Fiat. Είδαμε πρόσφατα τις προτάσεις της για τα Ulysse/Scudo και τώρα ήρθε η σειρά του πιο αναγνωρίσιμου αυτοκινήτου από το Τορίνο: του 500, στην καλοκαιρινή έκδοση Cabrio μάλιστα.
Οι Γερμανοί παρουσίασαν το 500C Sail By Irmscher, που εμπνέεται από τα ιστιοπλοϊκά και θυμίζει τις εργοστασιακές εκδόσεις Riva/Yachting, οι οποίες επίσης αντλούν επιρροές από τα πολυτελή πλοιάρια. Η εμφανέστερη διαφοροποίηση του «καραβίσιου» 500C εντοπίζεται στις νέες Turbo Star 17άρες ζάντες, που συνοδεύονται από μπεζ πινελιές και δίχρωμο φινίρισμα. Το χρώμα των ζαντών δένει ιδανικά με τη μάσκα και τα αυτοκόλλητα στα πλαϊνά, αλλά και την υφασμάτινη οροφή, δημιουργώντας παράλληλα μια ιδιαιτέρως καλαίσθητη αντίθεση με το μπλε του αμαξώματος.
Οι αναφορές ιστιοπλοΐας συνεχίζονται στο εσωτερικό (κι ας μην έχουμε φωτογραφίες), όπου οι τεχνίτες από το Ρεμσχάλντεν τοποθετούν ξύλινο ταμπλό έμπνευσης καταστρώματος. Οι αλλαγές στην καμπίνα των επιβατών περιλαμβάνουν επίσης νέα πατάκια, δερμάτινο υποβραχιόνιο και δερμάτινα καθίσματα με προσκέφαλα, που φέρουν ραμμένη την επιγραφή «Sail Edition». Άλλη μια επιγραφή στη βάση του ταμπλό, σε μορφή πλακέτας, δείχνει τον αριθμό παραγωγής και θυμίζει τη συλλεκτική έκφανση του συγκεκριμένου 500, που θα διατεθεί σε μόλις 200 κομμάτια.
Το 500C Sail By Irmscher βασίζεται στην κορυφαία έκδοση DolceVita και έχει κάτω από το καπό τον ήπια υβριδικό τρικύλινδο FireFly του 1.0 λίτρου, με απόδοση 70 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ. Ο mild hybrid 1.000άρης είναι ο μοναδικός κινητήρας που διαθέτει το μικρό Fiat στην Ευρώπη, συνδυαζόμενος αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8 χλμ./ώρα, σε συνδυασμό με 167 χλμ./ώρα τελικής με 4,1 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης.