Διπλό ηλεκτρικό «χτύπημα» από τη Volvo, που ανανεώνει το XC40 Recharge και προσθέτει νέα βασική έκδοση στο C40 Recharge, προκειμένου να καταστήσει πιο προσιτή την αγορά του.
Ξεκινώντας από το facelift του ηλεκτρικού XC40, οι αλλαγές περιορίζονται στο εμπρός μέρος. Οι σχεδιαστές της σουηδικής εταιρίας θέλησαν να φέρουν το πολύ επιτυχημένο EV πιο κοντά στο μοτίβο του C40, αλλάζοντας τη μάσκα (πλέον δεν έχει πλαίσιο), τροποποιώντας ελαφρώς τα «Thor’s Hammer («Σφυρί του Θορ»)» LED ημέρας και εστιάζοντας την προσοχή τους στον προφυλακτήρα. Πλέον εμφανίζεται πιο αιχμηρός και αεροδυναμικός, με τονισμένες ακμές χαμηλά και ελαφριά κλίση προς τα μπροστά. Πίσω η εικόνα είναι σχεδόν απαράλλαχτη, με μόνη αλλαγή τα -σε ανεπαίσθητο βαθμό- διαφορετικά γραφικά των φαναριών.
Η Volvo προσφέρει νέα χρώματα και σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, απαλλάσσοντας παράλληλα την καμπίνα από τις δερμάτινες επενδύσεις και ενισχύοντας τον eco friendly προσανατολισμό του αυτοκινήτου.
Σαφώς πιο ουσιώδη τα νέα για το C40 Recharge, που αποκτά νέα βασική έκδοση και γίνεται πιο προσιτό. Μέχρι τώρα, το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της σουηδικής φίρμας που σχεδιάστηκε εξαρχής ως ηλεκτρικό, κινείτο από δυο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 408 ίππων. Η νέα έκδοση «χάνει» τον έναν και κινείται αποκλειστικά με εκείνον του εμπρός άξονα.
Το C40 Recharge με κίνηση στους εμπρός τροχούς εφοδιάζεται με έναν κινητήρα 231 ίππων και με μπαταρία 69 kWh. Η αυτονομία του σύμφωνα με το πρότυπο WLTP υπολογίζεται στα 434 χιλιόμετρα, με μία πλήρη φόρτιση. Μέσω ταχυφόρτισης, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 10% έως το 80% της χωρητικότητάς της σε περίπου 32 λεπτά.