Η Jeep γιορτάζει τα 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας του Renegade με τις σχεδόν 2 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως, με την παρουσίαση του αναβαθμισμένου μοντέλου. Οι πιο κύριες αναβαθμίσεις αφορούν τον τομέα της τεχνολογίας με την προσθήκη νέων οθονών στο ταμπλό, ενώ υπήρξε και «φρεσκάρισμα» στις εκδόσεις εξοπλισμού.
Στο εσωτερικό κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η νέα οθόνη αφής FullHD του infotainment με διαγώνιο 10,1 ίντσες, έναντι 7 ιντσών πριν. Παρέμεινε στην ίδια θέση με παλαιότερα, όμως έγινε 5 φορές πιο γρήγορη στις εντολές και τα γραφικά εκσυγχρονίστηκαν, όπως έχουμε δει αντίστοιχα και στο Compass. Από το εν λόγω μικρομεσαίο SUV προέρχονται ακόμα το νέο τιμόνι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών. Το infotainment ξεχωρίζει και για τη συνδεσιμότητά του με τη δυνατότητα 4G, πρόσβαση σε πληθώρα online υπηρεσιών και over-the-air ενημερώσεις. Επιπλέον φέρει νέα ψηφιακή κάμερα, συνδεσιμότητα USB A+C Type, ασύρματο Android Auto και Apple CarPlay και φωνητικό βοηθό Amazon Alexa.
Το αρχικό Renegade περιλαμβάνει το νέο σύστημα infotainment και θύρες USB, συν ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών -μεταξύ άλλων. Στη δεύτερη έκδοση Altitude προστίθενται προβολείς Full LED, φώτα ομίχλης LED, ζάντες 17 ιντσών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ηλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέφτης και πίσω αισθητήρες στάθμευσης. Στο PHEV ενσωματώνονται ακόμα το σύστημα προ-κλιματισμού, το Selec Terrain και καλώδιο φόρτισης Mode 3. Πιο πάνω τοποθετείται το Summit με 18άρες ζάντες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, συν κάποια ακόμα χαρακτηριστικά πολυτελείας. Στην έκδοση Overland οι ζάντες των 17 ιντσών «ντύνονται» με ελαστικά M+S, ενώ προστίθενται πιο off road εμπρός προφυλακτήρας και μαύρα καλύμματα καθρεπτών. Πιο σκληροτράχηλη έκδοση είναι η Trailhawk με προστατευτικές ποδιές εξωτερικά, σύστημα Select-terrain με Sport και Rock Mode, καθώς και διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό.
Για την κίνηση του ανανεωμένου Jeep Renegade υπάρχουν δύο επιλογές υβριδικών συνόλων: το e-Hybrid και το Plug-in Hybrid 4xe. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, αλλά με δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα. Πιο αποδοτικό είναι το 4xe, αφενός γιατί παρέχει περισσότερη δύναμη και αφετέρου γιατί εξασφαλίζεται τετρακίνηση. Αν και δεν αναφέρει η Jeep αποδόσεις, το πιθανότερο είναι να έχουν παραμείνει τα μηχανικά σύνολα όπως τα γνωρίζουμε. Δηλαδή τα 1.5 e-Hybrid 130hp DCT-7 και τα 1.3 PHEV 190hp/240hp eAWD.