Το αγοραστικό έχει μιλήσει προ πολλού: SUVs και πάλι SUVs. Κάτι που σημαίνει πως άλλοτε κυρίαρχες κατηγορίες, όπως τα σεντάν και τα MPVs, σιγά σιγά αποσύρονται. Παρόλα αυτά υπάρχουν ακόμα «σημαιοφόροι», για τους αθεράπευτα ρομαντικούς. Η Lexus, για παράδειγμα, παρουσίασε το πιο πολυτελές βαν, το οποίο έρχεται και στην Ευρώπη.
Το LM είναι η πρόταση των premium Ιαπώνων στην κατηγορία των πολυχρηστικών, ξεχωρίζοντας κατευθείαν ως Lexus από τη θηριώδη μάσκα μπροστά (η μεγαλύτερη που έχει μπει σε αυτοκίνητο της εταιρίας) και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2020 και πριν λίγους μήνες ανανεώθηκε, για να βρει πλέον το δρόμο προς τις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου. Το μήκους 5.040 χλστ. MPV προσφέρεται σε δυο εκδόσεις, αναλόγως προσανατολισμού από τον αγοραστή. Οι πολύτεκνοι θα επιλέξουν την 7θέσια διάταξη, ενώ όσοι αναζητούν μια καμπίνα-VIP lounge θα πάρουν την 4θέσια. Μια έκδοση που, όπως περιγράφει η Lexus, θέλει να προσφέρει σε τέσσερις τροχούς τις ανέσεις και την πολυτέλεια ενός lear jet!
Οι Ιάπωνες έχουν τοποθετήσει μια σειρά από εξελιγμένα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά, προκειμένου να ανταπεξέρχεται το LM στις προσδοκίες. Αυτά περιλαμβάνουν -μεταξύ πολλών άλλων- ηχοσύστημα 3D surround Mark Levinson με 23 ηχεία, κλιματιζόμενα/θερμαινόμενα και με λειτουργία μασάζ καθίσματα (που προσφέρονται και στο 7θέσιο), διπλές οθόνες στο κεντρικό υποβράχιονιο και μια πελώρια οθόνη 48 ιντσών, που φέρνει σε home theater! Ούτε το 7θέσιο πάει πίσω, καθώς η έλλειψη της 48άρας οθόνης αντισταθμίζεται από μια πτυσσόμενη 14 ιντσών στην οροφή, ηχοσύστημα 21 ηχείων, σύστημα Active Noise Control και τροχούς και ελαστικά μείωσης θορύβου (επίσης στάνταρ και στις δυο εκδόσεις).
Το «τετράτροχο lear» έρχεται στην Ευρώπη μόνο στην εκδοχή LM 350h, που σημαίνει ότι κάτω από το αμάξωμα αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο 2.5 λίτρων + ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 250 ίππων και 329 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται αποκλειστικά σε όλους τους τροχούς (πλην αγοράς Μεγάλης Βρετανίας, που προσφέρεται και σε δικίνητο) μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,7 δλ. και μέχρι τα 190 χλμ./ώρα. Η Lexus έχει δώσει μεγάλο βάρος στα δυναμικά χαρακτηριστικά και ιδίως στην άνεση των επιβατών, εξοπλίζοντας το LM με τα συστήματα Braking Posture Control και Smooth Stop Control, που ρυθμίζουν την κατανομή της πέδησης ώστε αφενός να μην «μπρουμητιάζει» ή να «ψαρεύει» το αυτοκίνητο στο φρενάρισμα, αφετέρου να μην επανέρχεται απότομα το αμάξωμα στο τέλος του φρεναρίσματος, όταν ακινητοποιείται.
Τιμή ανακοινώνεται μόνο για την αγορά της Βρετανίας, και μόνο προσιτή δεν είναι: από 89.995 λίρες (103.907 ευρώ).