Το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό ιαπωνικό μεσαίο μοντέλο Mazda6e πάτησε στην Ευρώπη και είναι ήδη διαθέσιμο σε ορισμένες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, μεταξύ των οποίων και η δική μας, παρότι ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές στην Ελλάδα.
To Mazda 6e συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, που εύκολα το καθιστά ένα από τα πιο καλλίγραμμα σχήματα στην κατηγορία. Η σχεδίαση ακολουθεί την τεχνοτροπία «Soul of Motion (ψυχή της κίνησης)» και χαρακτηρίζεται από τις αιχμηρές γραμμές, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και την τολμηρή μάσκα, όπου το περίγραμμα και το σήμα είναι φωτιζόμενα. Το μήκος φτάνει τα 4.921 χλστ., το πλάτος τα 1.890 χλστ., το ύψος τα 1.485 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.900 χλστ., ξεπερνώντας σε όλες τις διαστάσεις το κανονικό 6 (4.895 χλστ. μήκος, 1.840 χλστ. πλάτος, 1.450 χλστ. ύψος, 2.830 χλστ. μεταξόνιο).
Εσωτερικά δύσκολα θα το παρομοιάσεις με κάποιο μοντέλο της Mazda, καθώς η πληθωρική οθόνη αφής των 14,6 ιντσών δεν έχει καμία σχέση με τα μινιμαλιστικά μόνιτορ που μας έχει συνηθίσει η φίρμα από τη Χιροσίμα. Δίπλα της ένα ψηφιακό καντράν 10,2 ιντσών εντείνει την αίσθηση ψηφιακότητας, την ώρα που το flat bottomed τιμόνι κάνει το ίδιο για τις σπορ εκφάνσεις. Οι δερμάτινες επενδύσεις καλύπτουν τη συντριπτική επιφάνεια της καμπίνας, έχοντας και μια πανοραμική ηλιοροφή να προσθέτει premium πόντους στο διάκοσμο, ενώ οι χώροι επωφελούνται των δυο πορτμπαγκάζ (κανονικό και εμπρός) συνολικής χωρητικότητας 538 λίτρων (466 λίτρα το πίσω και 72 λίτρα το frunk).

Όπως φανερώνει το όνομά του, το 6e κινείται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρισμού. Διαθέσιμο με δύο επιλογές κινητήρων και μπαταρίας, το Mazda6e προσφέρεται με συστοιχία 68,8 kWh ή 80 kWh. Η πρώτη προσφέρει αυτονομία έως 479 χλμ. (605 χλμ. ο αστικός κύκλος) και φόρτιση 200 kW DC, με μέση κατανάλωση 16,6 kWh/100 χλμ., που κάνει το 10-80% σε μόλις 24 λεπτά και δίνει αυτονομία 234 χλμ. σε 15 λεπτά. Ο ηλεκτροκινητήρας, που τοποθετείται στον και κινεί τον πίσω άξονα, αποδίδει 258 ίππους και ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ., ενώ όσοι δίνουν προτεραιότητα στις αποστάσεις δίχως ανάγκη για σύνδεση σε πρίζα μπορούν να επιλέξουν την έκδοση των 80 kWh. Εκεί ο κινητήρας αποδίδει 245 ίππους (320 Nm η ροπή και στις δυο περιπτώσεις) και προσφέρει αυτονομία ως 552 χλμ. (692 χλμ. ο αστικός κύκλος), την ώρα που χάνει μόλις 0,2 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα (7,8 δλ., 175 χλμ./ώρα η τελική σε αμφότερες τις εκδόσεις) και εμφανίζει μικρότερη μέση κατανάλωση (16,5 kWh/100 χλμ.).
Οι τιμές του Mazda 6e ξεκινούν στη Γερμανία από τις 44.900 ευρώ για τη βασική έκδοση Takumi, ενώ η επόμενη Takumi Plus φτάνει τις 46.900 ευρώ, χωρίς τις επιδοτήσεις αγοράς.

































































