Η μεγάλη επιστροφή του Renault Twingo αλλάζει τα EV

  • Renault Twingo 2025 (1)
  • Renault Twingo 2025 (7)
  • Renault Twingo 2025 (8)
  • Renault Twingo 2025 (13)
  • Renault Twingo 2025 (4)
  • Renault Twingo 2025 (3)
  • Renault Twingo 2025 (5)
  • Renault Twingo 2025 (9)
  • Renault Twingo 2025 (12)
  • Renault Twingo 2025 (10)
  • Renault Twingo 2025 (2)
  • Renault-Twingo-2025-(12)
  • Renault Twingo 2025 (6)
  • Renault Twingo 2025 (11)
  • Renault-Twingo-2025-(14)
  • Renault-Twingo-2025-(13)
  • Renault-Twingo-2025-(11)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-7.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-12-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-14.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-13-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Renault-Twingo-2025-11-1.jpg

Η Renault το έχει πάρει απόφαση να αλλάξει το στάτους της ηλεκτροκίνησης, καθώς μετά την επιστροφή των 4 και 5, έρχεται το λανσάρισμα ενός ακόμα πιο προσιτού EV, πάντα με όνομα που κουβαλάει ιστορία. Καταλληλότερη κίνηση από την αναβίωση του ονόματος και του σχήματος του Twingo δεν υπήρχε, με τους Γάλλους να πραγματοποιούν ακόμα ένα μεγάλο comeback.

Όπως βλέπουμε, με πολύ μεγάλη χαρά, τα περισσότερα γνωρίσματα του πρωτοτύπου Twingo E-Tech electric περνούν στην έκδοση παραγωγής, . Μια σειρά από λεπτομέρειες εμπνευσμένες από το αρχικό Twingo, ενισχύουν τον χαρακτήρα του μικρού Renault και δίνουν έμφαση στις σύγχρονες αναλογίες και τις ρευστές του επιφάνειες. Τα πίσω φώτα που προεξέχουν και έχουν το ίδιο καμπυλωτό σχήμα με τα εμπρός, η σιλουέτα του αμαξώματος, οι καμπύλες, το ημικυκλικό μοτίβο στα φανάρια, οι τρεις «αεραγωγοί» στο καπό (που είναι μικρές οθόνες για την ένδειξη της μπαταρίας), οι κυκλικές χειρολαβές της πόρτας, όλα στοιχεία παρμένα απευθείας από το εμβληματικό «Γαλλάκι» του 1992. Το μήκος ναι μεν περιορίζεται στα 3,79 μέτρα, ωστόσο το μεταξόνιο εκτείνεται στα 2,49 μέτρα (πλάτος 1,72 μέτρα και ύψος 1,49 μ.)και υπόσχεται πλούσιους χώρους για τέσσερις εντός.

Ανάλογη ρετρό εικόνα αντικρίζουμε και στο εσωτερικό, το οποίο επίσης παίρνουμε ως οδηγό εκείνο του πρωτοτύπου. Το ταμπλό του νέου Twingo E-Tech ενστερνίζεται το  κυλινδρικό σχήμα, μοιάζει να αιωρείται, ενώ είναι τόσο ελκυστικό όσο και λειτουργικό. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σύγχρονο όχημα με ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής πολυμέσων 10,0 ιντσών. Εκτός από δυνατότητες δικτύωσης, τα ξεχωριστά του χαρακτηριστικά προσθέτουν μια φρέσκια, δυναμική αύρα στην εμπειρία του εσωτερικού, χάρη στα μοναδικά γραφικά τους. Δίπλα στα τρία χειριστήρια του κλιματισμού, το κόκκινο πλήκτρο για τα αλάρμ, μέσα σε μία διάφανη φούσκα, ξεχωρίζει αισθητικά, ξυπνώντας μνήμες από το αρχικό Twingo. Όσο για τους χώρους; Δυο ξεχωριστά πίσω καθίσματα, συρόμενα κατά 170 χλστ.,  εξασφαλίζουν κορυφαία ευρυχωρία 1.305 χλστ. στο ύψος των ώμων, μαζί με έως 360 λίτρα πορτμπαγκάζ χωρίς αναδίπλωση. Με τα πίσω καθίσματα κάτω, η χωρητικότητα εκτινάσσεται στα 1.000 λίτρα.

Το νέο Twingo πατάει σε μια κοντύτερη εκδοχή της γνώριμης πλατφόρμας AmpR Small, αξιοποιώντας μπαταρία LFP 27,5 kWh και ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων/170 Nm. Ισχύς ικανότατη για 0-50 χλμ./ώρα σε 3,85 δλ., 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ. και τελική 130 χλμ./ώρα, εν πολλοίς λόγω και του αναλογικά χαμηλού βάρους των 1.200 κιλών. Η μέγιστη αυτονομία ανέρχεται σε 263 χλμ. και η ισχύς φόρτισης DC στα 50 kW, προσφέροντας 10-80% εντός μόλις μισής ώρας (καίρια η μικρή χωρητικότητα της συστοιχίας).  Το λανσάρισμα του νέου Twingo E-Tech electric προγραμματίζεται για τους πρώτους μήνες του 2026, με στόχο μια τιμή περί τις 20.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store