Η Fiat παρουσιάζει την 5η γενιά του Doblo, το οποίο προσφέρει άπειρες λύσεις και πρακτικότητα στον επαγγελματία. Μάλιστα, το Ε-Doblo αποτελεί το τέταρτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της φίρμας μετά τα 500, E-Ducato και E-Scudo. Η ηλεκτρική έκδοση θα είναι η επιβατική, τη στιγμή που το van θα προσφέρεται και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μεγάλη βάση δόθηκε στην άνεση την οποία θα έχει στη διάθεσή του ο επαγγελματίας, με δεδομένο πως θα το λειτουργεί για τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα.
Ως εκ τούτου, έχουν εφαρμοστεί λύσεις όπως είναι το Magic Cargo, που επιτρέπει την αύξηση του διαθέσιμου όγκου φόρτωσης κατά 0,5 κ.μ. και την εύκολη φόρτωση αντικειμένων με μήκος έως 3,4 μ. Παράλληλα, κάτω από τη θέση του οδηγού μπορούν να τοποθετηθούν κουτιά ή εύθραυστα αντικείμενα, ενώ το αναδιπλούμενο και περιστρεφόμενο ράφι, μετατρέπει τον εσωτερικό χώρο σε γραφείο. Από εκεί και πέρα, το Magic Mirror είναι μια ψηφιακή οθόνη 5 ιντσών, που μπορεί να λειτουργήσει ως ψηφιακός κεντρικός καθρέπτης, κάμερα οπισθοπορείας ή για την επίβλεψη των τυφλών σημείων. Τέλος, το Magic Plug που διατίθεται μόνο στο Ε-Doblo, προσφέρει τη δυνατότητα παροχής ηλεκτρικής ενέργειας από την μπαταρία του αυτοκινήτου σε άλλες συσκευές, όπως πχ. σε εργαλεία ή φορητό ψυγείο.
Στην περίπτωση του ηλεκτρικό Doblo, το ωφέλιμο βάρος φτάνει τα 800 κιλά, ενώ σε αυτό με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης τα 1.000. Αμφότερες οι εκδόσεις προσφέρονται με δύο μήκη αμαξώματος και μπορούν να μεταφέρουν έως και 2 ευρωπαλέτες, με τη μακρύτερη εξ αυτών να προσφέρει ωφέλιμο όγκο έως 4,4 κυβικών μέτρων.
Αναφορικά με την ασφάλεια, τα νέα Fiat εξοπλίζονται με πλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), όπου μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται το αυτόματο σύστημα φρεναρίσματος, το σύστημα διατήρησης της πορείας, αλλά και το σύστημα που αναγνωρίζει την κόπωση του οδηγού. Το Grip Control βελτιώνει το επίπεδο πρόσφυσης, το Head Up Display (HUD) διατηρεί προσηλωμένο τον οδηγό στο καθήκον του, παρέχοντάς του όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ οι περιμετρικοί αισθητήρες στάθμευσης, συνεργάζονται με την κάμερα οπισθοπορείας.
Η επαγγελματική έκδοση του Doblo εφοδιάζεται με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, έναν κινητήρα diesel απόδοσης 100 και 130 ίππων (με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων) και έναν turbo βενζίνης 1.2 λτ., ισχύος 110 ίππων. Το Ε-Doblo διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 136 ίππων και η μπαταρία των 50 KWh προσφέρει αυτονομία άνω των 280 χιλιομέτρων. Η ροπή ανέρχεται σε 260 Nm και η τελική σταματά στα 130 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στη φόρτιση, με το σύστημα Quick Charge Mode, μπορεί να φορτιστεί με ταχύτητα έως 100 kW, κάτι που σημαίνει πως το 80% μπορεί να γεμίσει σε μόλις 30 λεπτά.
Οι τιμές και οι πληροφορίες για το λανσάρισμά του θα γίνουν γνωστές τις προσεχείς ημέρες.