Μέσα στο ζοφερό και κατηφές κλίμα της εποχής, αυτοκίνητα σαν την Ferrari SF90 Spider δεν αποτελούν απλά τροφή για όνειρα. Είναι το όχημα απόδρασης, έστω νοητής, από μια καθημερινότητα που σου «μαυρίζει» την καρδιά.
Η ανοιχτή εκδοχή της SF90 Stradale, αντίθετα, ευφραίνει καρδία. Με ένα χρώμα πρωτοφανές για Ferrari, που δεν είναι ούτε Rosso (κόκκινο) ούτε Giallo Modena (κίτρινο), δίνει μια εξαιρετικά ιδιαίτερη νότα στο ιταλικό hypercar. Πέρα από την απόχρωση του χρυσού, η SF90 Spider λανσάρεται με το Azzurro Dino και μια ασημί αγωνιστική λωρίδα, που εκτείνεται στη μάσκα και δημιουργεί ένα μοτίβο βέλους – όπως, δηλαδή, σκίζει τον αέρα η ναυαρχίδα του Μαρανέλο.
Δείτε ακόμα: Έτσι κατασκευάζεται η Ferrari SF90 Stradale (+video)
Η οροφή είναι ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σε 14 δλ. και κατασκευασμένη από αλουμίνιο, με το βάρος της κατασκευής να βρίσκεται στα 40 κιλά. Οι Ιταλοί αναφέρουν πως με το προαιρετικό πακέτο Asseto Fiorano και τον προαναφερθέντα συνδυασμό χρώματος-λωρίδας, η ακόμα περισσότερη χρήση ανθρακονημάτων και τιτανίου «κόβει» 20 κιλά και συγκρατεί την αναπόφευκτη αύξηση –λόγω ενισχύσεων στο σασί- του ολικού βάρους, στα 100 κιλά συγκριτικά με την Stradale (1.670 αντί 1.570 κιλών).
Το plug-in υβριδικό σύστημα, αποτελούμενο από τον 3.9 V8 twinturbo και 3 ηλεκτροκινητήρες, δεν παρουσιάζει διαφορές. Η απόδοση φτάνει συνδυαστικά τους 1.000 ίππους (780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm στις 6.000 σ.α.λ. το θερμικό, 220 άλογα οι δυο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός άξονα) και περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Η Ferrari ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα, νούμερα ταυτόσημα της Stradale. Στη μόνη μέτρηση που υστερεί η Spider, είναι το 0-200 χλμ./ώρα, που ολοκληρώνει σε 7 δλ. αντί 6,7 της κουπέ.
Διαβάστε επίσης: Η Ferrari σκέφτεται την αναβίωση της F40!