Από τον Οκτώβρη του περασμένου έτους, όταν και η Hyundai επισημοποίησε την έγκριση παραγωγής του κεντρομήχανου sportscar της, περιμένουμε να δούμε την τελική μορφή του μοντέλου. Υπήρχαν εικόνες από πρωτότυπα δοκιμών στο Nurburgring, όμως στοιχεία ιπποδύναμης και πλάνα από το εσωτερικό δεν υπήρχαν. Πλέον, έχουμε και από τα δύο!
Δείτε ακόμα: Hyundai i30 N 400+ PS «λοκάρει» το Honda Civic Type R
Στην Έκθεση του Λος Άντζελες, οι Κορεάτες παρουσίασαν το RM19. Την τέταρτη εξέλιξη του πρωτοτύπου που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012, ως RM14. Ακολούθησαν τα RM15 και RM16, στα οποία ο 2λιτρος κεντρικά τοποθετημένος T-GDI απέδιδε 300 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Το RM19 Racing Midship Sports Car Prototype, όπως είναι η πλήρης ονομασία του, διαθέτει τον ίδιο κινητήρα αλλά στις προδιαγραφές των αγωνιστικών Τουρισμού. Το ίδιο και το κιβώτιο.
Διαβάστε επίσης: Hyundai Veloster N 320+ ίππων είναι ο «φονιάς» του Type R!
Με άλλα λόγια, το RM19 διαθέτει το μοτέρ και το 6άρι σειριακό κιβώτιο του i30 TCR, βελτιωμένο στα 390 άλογα! Η Hyundai δηλώνει πως η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση διαρκεί λιγότερο από 4 δλ., ενώ η τελική υπολογίζεται πως ξεπερνά τα 270 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τους Κορεάτες, το εν λόγω σύνολο μπορεί να τροποποιηθεί ώστε να φιλοξενήσει ηλεκτρική συνδρομή. Κοινώς, δύναται να μετατραπεί σε υβριδικό σύνολο, κάτι που ακούγεται έντονα τους τελευταίους μήνες για το επερχόμενο «κανόνι» της Hyundai.
Η έκδοση παραγωγής ακούγεται πως θα εμφανιστεί στα τέλη του 2020, με αρχές 2021.