Η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 6 στα μέσα Ιουλίου, γνωστοποιώντας παράλληλα το μεγαλύτερο μέρος των τεχνικών του χαρακτηριστικών. Η αυτονομία ήταν εκείνη που έλειπε, ειδικά στις επί μέρους εκδόσεις. Τώρα ήρθε η στιγμή να καλυφθεί το τελευταίο κενό στο παζλ της ηλεκτρικής ναυαρχίδας των Κορεατών, με εντυπωσιακό τρόπο.
Το μέγιστο που μπορεί να διανύσει το Ioniq 6 με μια φόρτιση, είναι 614 χλμ. Για να το καταφέρει, θα πρέπει να είναι η έκδοση Long Range με τη μπαταρία των 77.4 kWh, κίνηση στους δυο τροχούς, μονό ηλεκτροκινητήρα και 18άρες ζάντες. Αν ανέβουμε στις 20 ίντσες, με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά αναλλοίωτα, η αυτονομία πέφτει στα 545 χλμ. (-69 χλμ.) – δείγμα του πόσο σημαντική είναι και η τελευταία λεπτομέρεια στην αεροδυναμική, προκειμένου να επιτευχθεί ο εξαιρετικά χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,20 (0,21 με τις 20άρες ζάντες, και πάλι πολύ χαμηλός).
Το δικινητήριο AWD των 320 ίππων και 605 Nm (ακόμα δεν ξέρουμε την ισχύ του μονοκινητήριου) με τη σειρά του, φορώντας τις 18άρες ζάντες, φτάνει μέχρι 583 χλμ. δίχως να χρειαστεί σύνδεση σε πρίζα. Με τις 20άρες παρατηρούμε λίγο μικρότερη μείωση σε σύγκριση με το 2WD, καθώς εδώ η αυτονομία μειώνεται κατά 64 χλμ. (519 χλμ.). Το βασικό Ioniq 6, τέλος, με τη μικρότερη μπαταρία των 53 kWh, μονό ηλεκτροκινητήρα και 18άρηδες τροχούς, ταξιδεύει μέχρι 429 χλμ. με μια φόρτιση.
Εκμεταλλευόμενο την τεχνολογία 400 και 800 Volt, το Ioniq 6 μπορεί με τη χρήση ταχυφορτιστή 350 kW να ανέβει από το 10 στο 80% της μπαταρίας μέσα σε μόλις 18 λεπτά. Σε περίπτωση φόρτισης με 800V, 15 λεπτά είναι αρκετά για να πάρει η μπαταρία 351 χλμ. αυτονομίας! Το 6άρι Ioniq διαθέτει το σύστημα V2V (Vehicle to vehicle), που του επιτρέπει να λειτουργεί ως σημείο φόρτισης για άλλα ηλεκτρικά. Παράλληλα παρέχει τη δυνατότητα over-the-air αναβαθμίσεων, ενώ στο εσωτερικό μπορεί κυριολεκτικά να δώσει αίσθηση διαστημοπλοίου, μέσω του ήχου που παράγεται όταν το αυτοκίνητο κινείται!
Η παραγωγή του Ioniq 6 προγραμματίζεται να εκκινήσει στο τρίτο τρίμηνο του έτους, με τις πωλήσεις να ξεκινούν λίγο αργότερα.