Η Hyundai παρουσίασε το νέο i30 N, που όχι μόνο διατηρεί τις δυο εκδόσεις (βασική και Performance), αλλά φτάνει μέχρι τα 280 άλογα και ελαφραίνει έως 16,2 κιλά!
Εμφανισιακά, όπως και τα υπόλοιπα i30, το N διαθέτει την νέα πολυγωνική και μεγαλύτερη μάσκα, όπως και τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, που διακρίνονται για το αιχμηρό μοτίβο των LED ημέρας. Η διαμόρφωση του προφυλακτήρα είναι ακόμα πιο επιθετική σε σχέση με πριν, χάρις στις μεγάλες και γωνιώδεις εισαγωγές αέρα.
Διαβάστε επίσης: Με 290 ίππους το νέο Hyundai Tucson N
Στο πίσω μέρος τα επίσης ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ο φρεσκαρισμένος προφυλακτήρας, ο διαφορετικός διαχύτης και οι μεγαλύτερες απολήξεις (κανονικές μπούκες) της εξάτμισης. Νέες είναι και οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών (με ελαστικά Michelin Pilot Super Sport στην απλή έκδοση και ειδικά εξελιγμένα Pirelli P-Zero για το Perfomance), που εξοικονομούν 14 κιλά συγκριτικά με αυτές του απερχόμενου i30 N και μειώνουν τη μη αναρτώμενη μάζα.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέα οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, με τις δυνατότητες συνδεσιμότητας να περιλαμβάνουν τα καθιερωμένα πια Apple CarPlay και Android Auto, μαζί με ασύρματη φόρτιση smartphone. Προαιρετικά διατίθεται τα N Light Sports Bucket καθίσματα, που ζυγίζουν 2,2 κιλά λιγότερο από τα κανονικά και ξεχωρίζουν χάρις στα φωτιζόμενα λογότυπα «N».
Δείτε ακόμα: Άγριες κόντρες με Civic Type R, MINI GP, i30 N, Focus ST
Οι Κορεάτες έδωσαν ιδιαίτερη βάση στα δρώμενα κάτω από το αμάξωμα. Το βασικό i30 N εξακολουθεί να αποδίδει 250 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 353 Nm ροπής στις 1.450-4.000 σ.α.λ. από τον 2λιτρο T-GDI, συνδυαζόμενο με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Οι επιδόσεις είναι απαράλλαχτες, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,4 δλ. και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (όπως και σε όλα τα i30 N). Το Performance, όμως, κέρδισε 15 ίππους και έφτασε στα 280 άλογα στις 5.200 σ.α.λ., ενώ η ροπή πήρε 39 Nm και κάνει peak στα 392 Nm μεταξύ 1.950 και 4.600 σ.α.λ.!
Εκτός του 6τάχυτου μηχανικού, το Performance μπορεί να συνδυαστεί με το νέο 8άρι αυτόματο DCT, που πρωτοείδαμε στο Veloster N. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υπόσχεται ταχύτατες αλλαγές και καλύτερες επιδόσεις, ενώ έχει δυο «σπέσιαλ» λειτουργίες: τις N Grin Shift και N Power Shift. Η πρώτη είναι λειτουργία overboost, που ανεβάζει την ροπή στα 377 Nm. Η δεύτερη αναλαμβάνει δράση όταν το γκάζι ανοίγει πάνω από το 90%, μειώνοντας τον χρόνο για τις αλλαγές σχέσης.
Δείτε ακόμα: Πως πάει το Hyundai i30 N στα 272 χλμ./ώρα; (+video)
Mε το 8άρι DCT στην υπηρεσία του γκαζιού, το i30 N Performance επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,9 δλ. (0,2 δλ. ταχύτερα σε σχέση με πριν) και ισοφαρίζει την επίδοση του Sonata N Line των 290 ίππων!