Το Hyundai Veloster N παρουσιάστηκε με το νέο 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (N DCT) και με επιπλέον αλλαγές που ενισχύουν περεταίρω τα σπορ χαρακτηριστικά του.
Η Hyundai ανέπτυξε το N DCT για να προσφέρει την ευχαρίστηση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με την ευκολία ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Με το N DCT, το νέο Veloster N μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα. Προφανώς συνδυάζεται με τον 2.0 T-GDi κινητήρα των 275 ίππων (δεν το αναφέρει η Hyundai), ο οποίος με το χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ.
Δείτε ακόμα: Hyundai Kona ή Kia Stonic 1.0 T-GDi 120 PS;
Το N DCT είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικούς ενεργοποιητές που χειρίζονται το διπλό συμπλέκτη, παρέχοντας άνεση οδήγησης, αποδοτικότητα καυσίμου και το πιο σημαντικό, οδηγική απόλαυση. Σε αντίθεση με ένα ξηρό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το N DCT χρησιμοποιεί λάδι για να βελτιώσει σημαντικά την λίπανση και ψύξη.
Δείτε ακόμα: Πόσα άλογα βγάζει το Hyundai i30 N στο δυναμόμετρο;
Με το N Grin Shift (NGS) αυξάνεται η ροπή κατά 7%, από 353 Nm σε 378 Nm, μέσω του overboost του κινητήρα, που αυξάνει την απόκριση της μετάδοσης για 20 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, το N DCT συνδυάζεται με το N Track Sense Shift (NTS), το οποίο ανάλογα τις οδηγικές συνθήκες επιλέγει την κατάλληλη ταχύτητα και χρονισμό αλλαγής για βέλτιστη απόδοση, όπως ένας επαγγελματίας οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου Όλες αυτές οι λειτουργίες μπορούν να διαμορφωθούν στο βελτιωμένο σύστημα πολυμέσων με τη μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών.
Δείτε ακόμα: Hyundai i20 1.1 CRDi από 75 στα 114 άλογα
Μαζί με άλλες αναβαθμισμένες λειτουργίες, όπως Rev Matching, Launch Control και Overboost, το Veloster N «αισθάνεται» το στυλ οδήγησης, καθώς και τις οδηγικές συνθήκες για να πραγματοποιεί τις καλύτερες δυνατές αλλαγές ταχυτήτων. Για παράδειγμα, εάν το αυτοκίνητο κινείται σε κατηφορικό δρόμο, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ως φρένο τον κινητήρα για να μειώσει τον κίνδυνο υπερθέρμανσης των δισκόφρενων. Εάν ο οδηγός πιέζει το αυτοκίνητο σε πίστα, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιήσει όλο το φάσμα των διαθέσιμων στροφών του κινητήρα για να μεγιστοποιήσει την απόδοση.
Δείτε ακόμα: Το νέο Hyundai i30 N Line στο μικροσκόπιο (+video)
Στον προαιρετικό εξοπλισμό προστέθηκαν και τα νέα μπάκετ καθίσματα N Light Sport Bucket Seats. Αυτά διαθέτουν επένδυση σουέτ τύπου Alcantara, για να κρατούν πιο σταθερό το σώμα του οδηγού στις στροφές. Επιπλέον τα λεπτά αυτά καθίσματα ζυγίζουν 2 κιλά λιγότερα από τα στάνταρ, ενώ στο πάνω μέρος τους υπάρχει φωτιζόμενο το λογότυπο N.