Η Hyundai παρουσίασε το νέο Santa Fe, όμως επ’ ουδενί δεν πρόκειται για μια απλή επιδερμική ανανέωση καθώς συναντάμε νέα πλατφόρμα, με έμφαση στα plug-in υβριδικά σύνολα.
H 4η γενιά του κορεατικού SUV παρουσιάστηκε το 2018, όμως η Hyundai δεν δίστασε να προβεί σε ριζικές αναβαθμίσεις. Εμφανισιακά διαφοροποιείται έντονα μπροστά, με τη μάσκα «Diamond» και τα φώτα ημέρας σε σχήμα «Τ» να χαρίζουν στο νέο Santa Fe μοναδική ταυτότητα. Ανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας, ενώ νέα σχέδια συναντάμε στις ζάντες αλουμινίου που φτάνουν μέχρι τις 20 ίντσες. Στο πίσω μέρος η ανανέωση είναι πιο συγκρατημένη, με νέα γραφικά στα φωτιστικά σώματα και μια λωρίδα ανάμεσά τους να τα ενώνει, ενώ και εδώ ο προφυλακτήρας είναι φρεσκαρισμένος.
Διαβάστε επίσης: 20 χρόνια από το πρώτο Hyundai Santa Fe
Για πρώτη φορά σε Hyundai διατίθεται το Luxury Package, που απαρτίζεται από τις ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, τους πιο χαμηλούς προφυλακτήρες και τα πλαϊνά προστατευτικά που είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο εσωτερικό, οι Κορεάτες ανακοινώνουν πως οι χώροι είναι μεγαλύτεροι και πιο άνετοι σε σχέση με πριν, ενώ και η ποιότητα των υλικών είναι αναβαθμισμένη. Η κεντρική κονσόλα είναι ανασχεδιασμένη και το ταμπλό κατεβαίνει πιο χαμηλά, εντείνοντας την αίσθηση του πλάτους και της σπορ αίσθησης. Η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη στην κονσόλα, με την οθόνη αφής 10,25 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό και αυτή των 12,3 για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, δίνουν έμφαση στον τεχνολογικό χαρακτήρα του νέου Santa Fe.
Δείτε ακόμα: Θα ταράξει τα νερά το pickup Hyundai Santa Cruz
Κάτι που εντείνει η ολοκαίνουργια πλατφόρμα στην οποία βασίζεται. Το νέο Santa Fe είναι το πρώτο Hyundai στην Ευρώπη και το πρώτο SUV της φίρμας παγκοσμίως, που βασίζεται στο τρίτη γενιάς πάτωμα της κορεατικής εταιρίας (ίδιο με αυτό του νέου Sonata, κοινώς). Εξέχουσα θέση κατέχει η αεροδυναμική. Η ροή του αέρα κατευθύνεται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε η διασπορά της στο μηχανοστάσιο και κάτω από το αυτοκίνητο δεν είναι άτακτη. Αντιθέτως, δρομολογείται στο πάτωμα ώστε να αυξάνει την σταθερότητα, μειώνοντας παράλληλα τον θόρυβο. Επιπλέον, τα βαρύτερα στοιχεία εξοπλισμού και μηχανικών μερών είναι τοποθετημένα χαμηλά, ώστε να κρατάνε σε παρόμοια επίπεδα το κέντρο βάρους.
Διαβάστε επίσης: Θα αγοράζατε Hyundai Elantra με 13.390 ευρώ;
Αναφορικά με τους κινητήρες, η Hyundai δεν ανακοινώνει κάτι προς το παρόν. Αναφέρει ωστόσο πως θα υπάρχει plug-in υβριδική έκδοση. Δεδομένου ότι το Santa Fe μοιράζεται το πάτωμα με το Sonata, ενδεχομένως να μοιραστεί κάποια από τα μοτέρ του. Το κορεατικό σεντάν έχει έναν ατμοσφαιρικό 2.4 λίτρων 184 ίππων, τον 2.0λιτρο τούρμπο T-GDI των 245 ίππων και τον Smartstream G2.0 GDi HEV, που συνδυάζει έναν 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό 150 ίππων/188 Nm ροπής κι έναν ηλεκτροκινητήρα 52 ίππων/ 205 Nm ροπής.