Όσοι θέλουν κάτι πιο σκληροπυρηνικό από τα 650 άλογα (με overboost) και το Drift Mode του κανονικού Hyundai Ioniq 5 N, θα μπορούν στο μέλλον να επιλέξουν το απολύτως hardcore eN1 Cup – αλλά μόνο εφόσον θέλουν να το χρησιμοποιούν αποκλειστικά σε πίστα.
Η αγωνιστική εκδοχή του ισχυρότερου Hyundai όλων των εποχών παρουσιάστηκε στο N Festival, έστω σε ψηφιακή μορφή προς το παρόν. Το πραγματικό eN1 Cup προγραμματίζεται να είναι έτοιμο το Φλεβάρη, προκειμένου να κατέβει στους αγώνες το Μάιο. Το Ioniq 5 N eN1 Cup ξεχωρίζει κατευθείαν από τον νέο προφυλακτήρα με τις τεράστιες εισαγωγές και τα αεροδυναμικά στοιχεία, τις πολυάκτινες 18άρες ζάντες σε σλικ ελαστικά 280/35, τη χαμηλότερη κατά 70 χλστ. ρυθμιζόμενη ανάρτηση, τις 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες (εμπρός-πίσω), την τεράστια αεροτομή και τον ανάλογων διαστάσεων διαχύτη. Οι Κορεάτες αναφέρουν επίσης ζώνες 6 σημείων στο εσωτερικό, αγωνιστικά μπάκετ και roll cage προδιαγραφών FIA.
Στα μηχανικά μέρη, πέρα από τον νέο συνδυασμό ανάρτησης-φρένων, αναφέρεται επιπλέον προστασία για τη μπαταρία των 85 kWh. Σημαντικότερα, η Hyundai ανακοινώνει μείωση του βάρους κατά 250 κιλά, χωρίς να δίδονται λεπτομέρειες. Ούτε για το βάρος του κανονικού Ioniq 5 N υπάρχουν στοιχεία, αλλά σίγουρα είναι πάνω από τους 2 τόνους. Συνεπώς το eN1 Cup μπορεί να πέφτει κάτω από αυτό το όριο, μειώνοντας δραστικά την αναλογία κιλών ανά ίππο. Κι όταν το νορμάλ Ioniq 5 N των 610 ίππων και 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost) θέλει 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (3,4 δλ. με το N Grin), μπορούμε να περιμένουμε και κάτω από 3,0 δλ. για το πολύ ελαφρύτερο και εξοπλισμένο με σλικ eN1. Η τελική των 260 χλμ./ώρα ενδεχομένως να μείνει απαράλλαχτη, αλλά το eN1 Cup θα την επιτυγχάνει πολύ ταχύτερα.