Ιδιαίτερη ανάγκη για ανανέωση το Ioniq 5 δεν έχει, καθώς ακόμα και 3 χρόνια μετά το λανσάρισμά του περισσότερο πρωτότυπο θυμίζει παρά αυτοκίνητο παραγωγής. Η Hyundai, ωστόσο, ξέρει να προλαμβάνει καταστάσεις. Βλέποντας ότι ο ανταγωνισμός πυκνώνει, αποφάσισε να φρεσκάρει το ηλεκτρικό της και να του δώσει παράλληλα έκδοση N Line, προκειμένου να γεφυρώσει το χάσμα των απλών εκδόσεων με το κορυφαίο Ioniq 5 N.
To νέο Ioniq 5 περιορίζει τις αλλαγές στα καθιερωμένα στάνταρ των facelifts. Φρεσκαρισμένοι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, νέα χρώματα, μικροδιαφοροποιήσεις στο αμάξωμα (πχ πιο έντονα πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στις πόρτες, λίγο πιο αλλαγμένη μάσκα) και καινούργια σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου, οι οποίες αποκτούν ειδικά σχεδιασμένα αεροδυναμικά καλύμματα. Το N Line τώρα διακρίνεται σαφώς ευκολότερα, χάρη στο επιθετικό μοτίβο του εμπρός προφυλακτήρα, τις 20άρες ζάντες, τα σήματα «N Line» και το δίδυμο splitter-ποδιών, που λογικά πλαισιώνεται από διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα (ακόμα αναζητείται φώτο από τα μετόπισθεν).
Οι αισθητικές αλλαγές έχουν επιφέρει μια μικρή αύξηση στο μήκος του Ioniq 5, της τάξης των 20 χλστ. Συνεπώς το αυτοκίνητο πλέον εκτείνεται στα 4.735 χλστ. Ακόμα μεγαλύτερη η αύξηση στο πλάτος του spoiler οροφής, το οποίο κερδίζει 50 χλστ. και καλύπτει περισσότερη επιφάνεια προς το πλάι προσφέροντας καλύτερη ροή του αέρα, άρα και λιγότερες αντιστάσεις. Κάτι που οδηγεί σε μείωση του εισερχόμενου θορύβου στην καμπίνα, όπου με τη σειρά της συναντάμε περισσότερα φυσικά κουμπιά και πλήκτρα, προς βελτίωση της εργονομίας. Στο ίδιο μήκος κύματος και η επανατοποθέτηση της θήκης για την ασύρματη φόρτιση smartphone, που από «χωστή» έρχεται μπροστά στην κεντρική κονσόλα, δίπλα από τις -οριζόντια τοποθετημένες πια- ποτηροθήκες, και γίνεται ευκολότερα προσβάσιμη.
Το N Line από την πλευρά του έχει τις δικές του πινελιές, όπως σπορ καθίσματα, σκουρόχρωμες επενδύσεις σε ταμπλό-οθόνες-τιμόνι (το οποίο είναι τριάκτινο εδώ), κόκκινες ραφές και τα δικά του γραφικά σε infotainment-ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το σύστημα πολυμέσων υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις και εμπλουτισμένες εφαρμογές ασφαλείας, ενώ στο μηχανικό σκέλος αναλαμβάνουν ενισχύσεις στη μεσαία κολώνα, τις πόρτες, στο πίσω μέρος και το πάτωμα, μαζί με νέα αμορτισέρ. Διαφοροποιήσεις που αποσκοπούν στη μείωση των κραδασμών στο τιμόνι και την περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας κύλισης.
Κινητήρες και μπαταρίες παραμένουν ως είχαν, με το νέο Ioniq 5 και το N Line να ξεκινούν τη διάθεσή τους στην αγορά της Κορέας μέσα στο Μάρτη. Αργότερα στη χρονιά θα πάρουν το δρόμο και για τις υπόλοιπες αγορές του κόσμου.