H Hyundai ηλεκτρίζει περισσότερο με το ανανεωμένο Kona Electric, το οποίο παρουσιάζει μια σειρά από αναβαθμίσεις, όπως σε σχεδιασμό, σε τεχνολογία και σε ασφάλεια. Δύο χρόνια μόλις μετά το λανσάρισμά του έχουν πωληθεί πάνω από 120.000 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των 53.000 στην Ευρώπη.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai i20 1.2 λτ. MPi 84 hp
Το ανανεωμένο Hyundai Kona Electric ξεχωρίζει αμέσως εξωτερικά από τις αλλαγές στον σχεδιασμό του, ακολουθώντας τα πρότυπα των ανανεωμένων Kona με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Στο πιο δυναμικό εμπρός τμήμα συναντάται νέα μάσκα κλειστού τύπου και νέα LED φωτιστικά σώματα, ενώ στον προφυλακτήρα παρέμεινε η υποδοχή για την πρίζα. Αντίστοιχα και στο πίσω άκρο έχουν ανασχεδιαστεί ο προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα. Επίσης, το νέο Kona Electric είναι κατά 40 χλστ. μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο.
Περνώντας στο εσωτερικό, το πρώτο στοιχείο που κάνει τη διαφορά είναι ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 10,25 ιντσών. Στο κέντρο του ταμπλό παρέμεινε η αναβαθμισμένη οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 10,25 ιντσών (στάνταρ 8 ιντσών). Σε κάθε περίπτωση απεικονίζονται πάρα πολλές πληροφορίες για το όχημα, καθώς και αρκετές εφαρμογές. Νέο στοιχείο αποτελεί ο ατμοσφαιρικός φωτισμός, που φωτίζει τα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού.
Δείτε ακόμα: Το Hyundai i30 έβαλε τα γυαλιά στους Γερμανούς
Για την κίνηση του ανανεωμένου Kona Electric υπάρχουν δύο επιλογές μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων. Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 39,2 kWh και κινητήρα 136 ίππων, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., φτάνει τα 155 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και προσφέρει αυτονομία 305 χλμ. (WLTP). Το πιο δυνατό Kona Electric διαθέτει μπαταρία 64 kWh, κινητήρα 204 ίππων, επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ., μέγιστη ταχύτητα 167 χλμ./ώρα και αυτονομία 484 χλμ. Σε κάθε περίπτωση η ροπή είναι 395 Nm, διαθέσιμη από το πρώτο δευτερόλεπτο.
Η φόρτιση της μπαταρίας πολυμερούς ιόντων λιθίου από 10 έως 80 τοις εκατό διαρκεί περίπου 47 λεπτά χρησιμοποιώντας έναν γρήγορο φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC) 100 kW. Το Kona Electric διαθέτει έναν προαιρετικό τριφασικό ενσωματωμένο φορτιστή 10,5 kW, επιτρέποντας σημαντικά μικρότερους χρόνους φόρτισης χρησιμοποιώντας δημόσιους τριφασικούς σταθμούς φόρτισης AC ή με ιδιωτικό συμβατό κουτί τοίχου στο σπίτι. Οι οδηγοί έχουν επίσης τη δυνατότητα φόρτισης του αυτοκινήτου τους σε μια συμβατή κανονική πρίζα οικιακής χρήσης χρησιμοποιώντας το καλώδιο ICCB (κουτί ελέγχου καλωδίου). Σε φορτιστή 7,2kW το Kona Electric 64 kWh φορτίζει σε 9 ώρες και 15 λεπτά και το 39,2 kWh σε 6 ώρες (10-100%). Αντίστοιχα σε μια απλή πρίζα σπιτιού χρειάζονται 28 ώρες και 17 ώρες.
Δείτε ακόμα: Σύγκριση: Hyundai i20 Ν ή VW Polo GTI;
Αναβαθμίσεις έγιναν και στις λειτουργίες του Hyundai SmartSense. Τα συστήματα ελέγχου διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας και ελέγχου των τυφλών γωνιών, εκτός από το ότι προειδοποιούν τον οδηγό, τώρα επεμβαίνουν και στα φρένα όταν κριθεί απαραίτητο. Νέα συστήματα ασφαλείας είναι τα Safe Exit Warning (SEW) και Rear Seat Alert (RSA). Το SEW προειδοποιεί τους επιβάτες που σκοπεύουν να βγουν από το όχημα εάν δεν είναι ασφαλές να το πράξουν και το RSA αναγνωρίζει εάν οι πίσω πόρτες έχουν ανοίξει πριν την αναχώρηση. Όταν ολοκληρωθεί η οδήγηση, το αυτοκίνητο ειδοποιεί τον οδηγό εάν κάποιος ή κάτι βρίσκεται στο πίσω κάθισμα (π.χ. έχει συμβεί να ξεχαστεί παιδί ή κατοικίδιο). Επιπλέον, το νέο Kona Electric διατίθεται επίσης με το eCall, μια δυνατότητα που ειδοποιεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης εάν έχουν ανοίξει οι αερόσακοι ή πατηθεί το κουμπί eCall.