Ο αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδιασμού της Hyundai, SangYup Lee, εξέφρασε την επιθυμία/στόχο των μελλοντικών μοντέλων της φίρμας, ο οποίος δεν είναι άλλος από την συναισθηματική προσέγγιση στην σχεδίαση, μεγαλύτερη ακόμα και από αυτή που προσφέρει η Alfa Romeo.
Δεν χρειάζονται παρά μερικές φωτογραφίες για να διαπιστώσει κανείς την πρόοδο των Hyundai στον εμφανισιακό τομέα, με τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα να είναι τα ΚΟΝΑ, i30 Fastback, Santa Fe και Veloster, χώρια το πολυτελές παρακλάδι Genesis και το ολοκαίνουργιο G70. Το πρώτο δείγμα της μελλοντικής γραφής παρουσιάστηκε με την μορφή του τετράθυρου κουπέ Le Fil Rouge Concept, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη, εγκαινιάζοντας ουσιαστικά τη σχεδιαστική γλώσσα «Sensuous Sportiness».
Δείτε ακόμα: Νο1 σε αξιοπιστία η Hyundai στην Αγγλία
Όπως δηλώνει ο 48χρονος σχεδιαστής της Hyundai, πολλά από τα προγραμματισμένα μοντέλα της κορεατικής φίρμας θα φέρουν έντονες τις επιρροές από το Le Fil Rouge, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και το ίδιο να περνάει στην παραγωγή -σε πιο «γήινη» εκδοχή- με τα σήματα της Genesis. Η χαρακτηριστική «Cascading Grille» δεν πρόκειται να εγκαταλειφθεί, συνεχίζοντας να αποτελεί το σήμα κατατεθέν των επερχόμενων Hyundai, όμως θα απέχει παρασάγγας από την έννοια της εταιρικής ταυτότητας, όπως ο όρος έχει καθιερωθεί από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και μεταφράζεται σε μοντέλα-φωτοτυπίες μεταξύ τους. Χαρακτηριστικά ο Lee ανέφερε: «Η εμφάνιση των μελλοντικών μας αυτοκινήτων θα είναι περισσότερο όπως ένα σκάκι. Σε αυτό βλέπει κανείς το βασιλιά, τη βασίλισσα, τον αξιωματικό. Όλοι φαίνονται διαφορετικοί, όλοι λειτουργούν διαφορετικά, αλλά όλοι μαζί γίνονται μία ομάδα».
Διαβάστε επίσης: Σπάει ταμεία η Hyundai στην Ευρώπη και Ελλάδα
Δεν παρέλειψε, δε, να συμπληρώσει: «Το αυτοκίνητο είναι ένα συναισθηματικό προϊόν. Θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε τη συναισθηματική αξία σε αυτό. Οι Alfa Romeo και οι Maserati, είναι πραγματικά σέξι αυτοκίνητα. Ακόμη και οι Γερμανοί έχουν μεγάλη επιρροή από τα ιταλικά αυτοκίνητα. Αυτή τη συναισθηματική, αισθησιακή ομορφιά, δεν τη βρίσκει κανείς στις εταιρείες μεγάλου όγκου πωλήσεων. Η αποστολή μας λοιπόν είναι τα μελλοντικά Hyundai να είναι πιο σέξι από τις Alfa Romeo, αυτό θέλουμε να πετύχουμε»