To ανανεωμένο Hyundai Tuscon βρίσκεται προ των πυλών και μία νέα, υβριδική έκδοση έρχεται να ενισχύσει την γκάμα του δημοφιλούς μικρομεσαίου SUV.
Με τις πωλήσεις των υβριδικών σε διαρκώς αυξανόμενη κλίμακα, τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου του Tuscon ζητούσαν μία ανάλογη προσθήκη. Αυτή, τελικά, έρχεται με την μορφή ενός ήπιου υβριδικού συστήματος που θα τοποθετηθεί στον νέο πετρελαιοκινητήρα CRDi 2.0 λίτρων, αποτελώντας ένα από τα ελάχιστα μοντέλα -ανεξαρτήτου κατηγορίας- που συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με ντίζελ.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 177 PS 4WD
Η διάταξη του συστήματος απαρτίζεται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 48 Volt, μία γεννήτρια τοποθετημένη στην μίζα (Μild Hybrid Starter Generator-MHSG) και έναν εναλλάκτη. Κατά την επιτάχυνση το MHSG συνδράμει το έργο του κινητήρα με ισχύ 16 ίππων, μειώνοντας την κατανάλωση. Κατά την επιβράδυνση μετατρέπει την θερμική ενέργεια σε ηλεκτρική, φορτίζοντας την μπαταρία. Όντας ήπιο υβριδικό σύστημα, δεν υποστηρίζει πλήρως ηλεκτρική κίνηση.
Αυτό που μπορεί να κάνει, ωστόσο, είναι να απεμπλέξει τον κινητήρα από τη μετάδοση (λειτουργία coasting) όταν το γκάζι είναι αφημένο (σε κατηφόρες, ας πούμε) ελαχιστοποιώντας και πάλι την κατανάλωση καυσίμου. Σύμφωνα με την Hyundai, το υβριδικό Tuscon είναι κατά 7% πιο οικονομικό από το 2.0 CRDi, ενώ η συνδυαστική ιπποδύναμη ξεπερνάει τους 200 ίππους (202 για την ακρίβεια, 186 ο ντίζελ και 16 το υβριδικό σύστημα).
Διαβάστε επίσης: Επίσημο: Μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά θα πωλούνται στη Μεγ. Βρετανία από το 2040
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας είναι διαθέσιμος με δύο συνδυασμούς μετάδοσης, ένα κλασικό 6αρι μηχανικό κι ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Μελλοντικά το MHSG θα τοποθετηθεί και στον ολοκαίνουργιο 1.6 CRDi τόσο στην έκδοση των 115, όσο και σε αυτή των 133 ίππων.