H Honda διευρύνει συνεχώς την γκάμα των υβριδικών μοντέλων της, όχι μόνο για την αγορά της Ευρώπης όπου όλα τα αυτοκίνητά της θα είναι εξηλεκτρισμένα, αλλά και εκτός της Γηραιάς Ηπείρου. Να υπενθυμίσουμε ότι προς τα τέλη του 2022 θα λανσαριστεί το εντελώς νέο 11ης γενιάς Civic e:HEV, το οποίο ακολουθεί τη φιλοσοφία των νέων Jazz, Jazz Crosstar, CR-V και HR-V.
Το νέο προϊόν της με το σύστημα μετάδοσης e:HEV (hybrid electric vehicle), είναι το City e:HEV. Ένα κόμπακτ σεντάν που ξεκίνησε να διατίθεται στην Ινδία, όπου τέτοιου είδους αμαξώματα είναι δημοφιλή στην πολυπληθή αυτή χώρα. Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το νέο Jazz, όμως μεταξύ των δύο αυτοκινήτων δεν υπάρχει καμία οπτική συγγένεια.
Σίγουρα το Honda City απέχει από τα αισθητικά πρότυπα των Ευρωπαίων, όπου ειδικά στις χώρες τις Δ. Ευρώπης τα διαθέσιμα σεντάν (πλην των premium) είναι ελάχιστα. Το City έχει μήκος 4.549 χλστ., πλάτος 1.758 χλστ., ύψος 1.489 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ. και προσφέρει αρκετούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές.
Όσον αφορά το υβριδικό του σύστημα, έχει συνδυαστική απόδοση 126 ίππων. Αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. ισχύος 98 ίππων και 127 Nm ροπής, ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 109 ίππους και 253 Nm ροπής και ένα ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια μέγιστης απόδοσης 95 ίππων. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου 172,8V, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός e-CVT κιβωτίου ταχυτήτων. Το σύστημα επιλέγει αυτόματα ανάλογα τις συνθήκες τις λειτουργίες EV Drive Mode, Hybrid Drive Mode και Engine Drive Mode, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του το Econ Mode. Η Honda ανακοινώνει μέση κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ., όμως δεν δίνει άλλες πληροφορίες περί επιδόσεων.
Στον εξοπλισμό του City e:HEV περιλαμβάνονται όλα τα γνωστά στοιχεία, όπως 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη αφής 8 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες κ.λπ. Τιμές για την αγορά της Ινδίας, δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.